• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار منطقه 2 ارومیه گفت: کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار منطقه 2 ارومیه گفت: کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه

ذلفعلی ابراهیمی با بیان اینکه یکی از موفقیت های مدیریت شهری کاهش ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه 2 ارومیه بوده است، افزود: در سال های گذشته میزان ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه بالا بود اما با سیاست های مدیریت شهری چون برخورد قانونی، هدایت شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی و نیز مشارکت و همکاری اهالی منطقه، میزان ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه سالجاری، 410 پرونده در این منطقه به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده است ادامه داد: برای 367 پرونده رای به جریمه، 16 فقره رأی به برائت و همچنین برای 16 فقره دیگر نیر رأی تخریب صادر شده است.

شهردار منطقه 2 ارومیه در ادامه سخنانش اظهار داشت: اعتبار وصولی شهرداری منطقه 2 برای صدور آرای جریمه شده برای پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده 100 در 8 ماهه گذشته یک میلیارد و 365 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: بر اساس آرای صادر شده از سوی کمیسیون ماده 100 برای تخریب ساخت و ساز غیر مجاز 9 ساخت و ساز در پل سه چشمه شیخ شلتوت تعطیل شد.

ابراهیمی همچنین به 720 پروانه ساختمانی سند دار و قولنامه ای با مجموع متراژ 79 هزار و 15 متر مربع صادر شده از سوی شهرداری منطقه 2 در 8 ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: برای 57 ساختمان مسکونی سنددار، 607 ساختمان مسکونی قولنامه ای، 14 ساختمان تجاری سند دار، 28 ساختمان ملکی سند دار و قولنامه ای پروانه ساختمانی صادر شده است.

Print
1161 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان