• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شروع برنامه های خانواده محور در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شروع برنامه های خانواده محور در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

حتی در دنیایی که در ان هر روز نقش خانواده در تاثیر گذاری به فرزندان کمتر می شود خانواده همچنان به عنوان یکی از مهم ترین کانون های اثر بخش در فرایند تربیت و سعادت انسان نقش افرینی می کند . اهمیت و جایگاه منحصر به فرد خانواده در اسلام نیز بر هیچ کس پوشیده نیست . مکتب انسان ساز اسلام خانواده را اولین و مهمترین نهاد اثر گذار بر تربیت انسان ها دانسته و معرفی می کند .

 وی افزود:این سازمان ضرورت توجه جدی به موضوعات و مسائل خانواده رابیش از هر زمان دیگری روشن می سازد. فرا گرفتن بهتر مهارت های زندگی تحقق شادابی و نشاط و در نهایت کارامدی خانواده رسالتی است که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در طی سال به آن  پرداخته و در نظر دارد طرح ها و برنامه های خود را در چهار چوب وظایف و اختیارات اجرا نماید .

 بدین منظور سازمان در چند بخش فرهنگی ،اموزشی ،ورزشی و اقتصاد و خانواده و روانشناسی برنامه ریزی کرده و در نظر دارد از اساتید کشوری و استانی در جهت آموزش شهروندان بهره مند گرد د .

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری  ارومیه اظهار کرد :امروز این سازمان در بخش آموزش توانسته است بیش از 36 برنامه آموزشی را  با دعوت از اساتید کشوری و استانی برای عموم شهروندان  برگزار نماید که هر یک از این برنامه ها با حضوری بیش از 2 هزار نفری مواجه بوده است که  این  نشانگر تشنگی قشر جوان جامعه برای اموزش است .   

وی این سازمان توانسته به عنوان مردمی ترین نهاد فرهنگی سهم کوچکی در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در عرصه های فرهنگی  و مذهبی و خصوصا در تحکیم بنیان خانواده داشته باشد .

 وی از شروع فاز دوم این برنامه در کانون های فرهنگی ،مساجد و فرهنگسراها خبر داد که تا کنون در مناطق چهارگانه شهر این طرح با موفقیت شروع شده است.


 

Print
1053 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان