• پرتال قدیم

مقالات

Anonym

پیام مهندس آزاد سخی دل عضو شورای اسلامی شهر ارومیه

مردم شریف ارومیه، ضمن تبریک پیروزی بزرگ ملت ایران در حماسه سیاسی 24 خردادماه، خدای متعال را سپاس میگویم که فرصتی هرچند کوتاه برایم فراهم شد تا قدردان بخش کوچکی از محبتهای شما در شورای اسلامی شهر ارومیه در دور سوم باشم، در یکسالی که افتخار خدمت به شهر عزیزمان در شورای شهر را داشتم تمام وقت و توان و تجربه ام را بکار گرفتم تا در فضای همدلی و اتحاد، نهایت مشارکت را در پیشبرد علمی تر کارها و نیز بسط روحیه برادری و همدلی داشته و نماینده ای شایسته برای مردم دوست داشتنی شهرم از هر طبقه و گروه و عقیده باشم. 
از اینکه بعد از ثبت نام در انتخابات دور چهارم شوراها به هر دلیلی مصلحت نشد به خدمتم به کشور و شهرم ادامه بدهم، لیکن ادای وظیفه ام با کار در شورا شروع نشده بود که با آن پایان یابد و در هر سنگر دیگری که مشیت الهی حکم کند همواره با تمامی آنچه که دارم به کار و تلاش صادقانه ام ادامه خواهم داد.
همچنین از تمامی اقشار مردم و همشهریان عزیزم که در این مدت مرا مورد بی شایبه ترین عواطف خود قراردادند صمیمانه تشکر کرده امیدوارم بتوانم روزی پاسخگوی این همه محبتشان باشم.
و در آخر ضمن تبریک دوباره موفقیت تک تک دوستانم در کسب اعتماد مردم در انتخابات دور چهارم شوراها، برای آنها در راه آبادانی شهرمان آرزوی موفقیت داشته و در راستای هدف مقدس خدمت به مردم از انجام هیچگونه همکاری با آنان فروگذاری نخواهم کرد.
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
 
آزاد سخی دل - خدمتگذار مردم در شورای شهر ارومیه

 

Print
1284
try to be succesful by your own skill..
دی ان ان