• ورود
  • ENG
  • Search

نظرسنجی

شهروندعزيز؛ توسعه كداميك از فعاليتهاي ذيل از ديدگاه شما اهميت بيشتري دارد.



نظر سنجی در مورد رنگ آمیزی معابر شهری





ثبت نظر  نمایش نتایج

اخبار

ارائه ۲۵۳ مورد پشتیبانی نرم افزاری، سخت افزاری و تعمیراتی طی سه ماهه نخست امسال

معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه عنوان کرد:

ارائه ۲۵۳ مورد پشتیبانی نرم افزاری، سخت افزاری و تعمیراتی طی سه ماهه نخست امسال

معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه عنوان کرد: ۲۵۳ مورد پشتیبانی نرم افزاری، سخت افزاری و تعمیراتی طی سه ماهه نخست امسال ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، مقصود پورجعفری با اشاره به فعالیت های واحد زیرساخت شبکه این سازمان در حوزه پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای صرفه جویی و کاستن هزینه ها و تکیه بر توانمندی های کارشناسان خود سیاستگزاری کرده و حرکت می کند و از تمامی مجموعه های شهرداری نیز در این خصوص پشتیبانی می کند.

وی افزود: در این راستا در سه ماهه نخست امسال ۲۵۳مورد پشتیبانی  سخت افزاری، نرم افزاری و تعمیراتی را شاهد بوده ایم که از سازمانها، مناطق و معاونتهای شهرداری به این سازمان ارجاع داده شده اند.
معاون زیرساخت و شبکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: از این میزان بیشترین فراوانی مربوط به سرویس کیس با ۶۰ و سرویس کلی سیستم با ۴۲ مورد بوده است.
پورجعفری ادامه داد: به ترتیب نصب ویندوز و برنامه های کاربردی با ۳۸، تعمیر مادربرد با ۳۳، تعمیر پاور با ۳۰ و رفع ایرادات سخت افزاری با ۲۸ مورد در رده های بعدی قرار دارند.
وی یادآور شد: تعمیر گرافیک با ۲۲ مورد نیز کمترین فراوانی را در سه ماهه نخست امسال داشته اند.
پورجعفری تصریح کرد: نوسانات برق و قطعی مکرر آن مسبب ایرادات بسیاری در سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری شهرداری شده که با تمام توان می کوشیم تا کمترین اختلال را شاهد باشیم که نتیجه آن چیزی جز به دست آوردن رضایت شهروندان مراجعه کننده به مناطق و واحدهای تابعه شهرداری نیست.
معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه هدف ما کاهش هزینه ها و صرفه جویی در شهرداری است، خاطرنشان کرد: این میزان خدمات ارائه شده جدا از خدماتی است که مسئولین IT در مجموعه های مختلف شهرداری، شخصا نسبت به رفع مشکلات و نواقص حوزه نرم افزاری و سخت افزاری پرداخته اند.

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 02 مرداد,1400/دسته ها: اخبار شهرداری

تعداد نمایش ها (51)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
آمار بازدید
دی ان ان