• ورود
  • ENG
  • Search

نظرسنجی

شهروندعزيز؛ توسعه كداميك از فعاليتهاي ذيل از ديدگاه شما اهميت بيشتري دارد.



نظر سنجی در مورد رنگ آمیزی معابر شهری





ثبت نظر  نمایش نتایج

اخبار

سامانه شهروندسپاری منطقه یک به بهره برداری می رسد/ رضایتمندی و رفاه شهروندان مهمترین هدف از اجرای سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه یک ارومیه :

سامانه شهروندسپاری منطقه یک به بهره برداری می رسد/ رضایتمندی و رفاه شهروندان مهمترین هدف از اجرای سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه یک ارومیه گفت:  سامانه شهروندسپاری منطقه یک به بهره برداری می رسد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه،ابراهیم صفری با اشاره به ضرورت ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری های مناطق اظهار کرد:  در این راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه سامانه شهروندسپاری منطقه یک شهرداری را طراحی، اجرا و به مرحله بهره برداری رسانده است.

وی افزود: به زودی شاهد افتتاح سامانه شهروندسپاری و استفاده الزام آور آحاد شهروندان ساکن در منطقه یک از خدمات غیرحضوری شهرداری خواهیم بود.

 

شهردار منطقه یک ارومیه بیان کرد: افتتاح این سامانه نقش مؤثری در کاهش مراجعه به شهرداری، کاهش تردد در سطح شهر و کاهش ترافیک، افزایش بهره وری ،کاهش احتمالی تخلفات و یا انحرافات، شفافیت در امور و رضایتمندی و رفاه بیش از پیش شهروندان دارد و شهرداری منطقه یک در حوزه خدماتی که در قالب سامانه شهروندسپاری ارائه می شود هیچگونه خدمات حضوری را ارائه نخواهد داد.

صفری ادامه داد: این سامانه که قبلا در این منطقه به صورت آزمایشی به دو صورت همزمان حضوری و غیرحضوری به ارائه خدمات می پرداخت، با افتتاح نهایی اش در روز پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه 1400، شاهد ارائه خدمات حوزه شهرسازی همچون استعلامات بانک، ادارات و نقل و انتقال به صورت تماماً الکترونیکی و غیرحضوری خواهیم بود و برون سپاری عملی و الزام آور در ارائه خدمات شهرسازی محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت منطقه یک در راستای سیاست های کلی شهرداری هوشمند شهرداری ارومیه، از الکترونیکی شدن فرآیندها و ارائه خدمات غیرحضوری حمایت کرده و به صورت همه جانبه از این موضوع پشتیبانی خواهد کرد.

نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 09 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار شهرداری

تعداد نمایش ها (44)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
آمار بازدید
دی ان ان