• ورود
  • ENG
  • Search

نظرسنجی

شهروندعزيز؛ توسعه كداميك از فعاليتهاي ذيل از ديدگاه شما اهميت بيشتري دارد.



نظر سنجی در مورد رنگ آمیزی معابر شهری





ثبت نظر  نمایش نتایج

اخبار

شهردار ارومیه در نشست روابط عمومی های شهرداری ارومیه و اردبیل: روابط عمومی ها زمینه ساز مشارکت شهروندان در مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه در نشست روابط عمومی های شهرداری ارومیه و اردبیل: روابط عمومی ها زمینه ساز مشارکت شهروندان در مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه تأکید کرد: روابط عمومی ها باید با انعکاس متقابل انتظارات شهروندان و مدیران، زمینه را برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهروندی فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه در نشست روابط عمومی های شهرداری ارومیه و اردبیل با اشاره به نقش حیاتی روابط عمومی در شهرداریها گفت: روابط عمومی ها باید فضای تعاملی بین شهروندان و مدیریت شهری را بوجود آورند.

وی مهمترین نقش روابط عمومی را ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و شهرداری دانست و اضافه کرد: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و جامعه است و در نتیجه باید اهداف و برنامه های شهرداری را به شهروندان و در مقابل نیز نیازها و انتقادات شهروندان را به مدیریت انتقال دهند و شرایط را برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری فراهم کنند.

شهردار ارومیه با انتقاد از مدیر محور بودن برنامه های روابط عمومی ها اظهار داشت: روابط عمومی ها باید انعکاس دهنده مشکلات شهروندان به مدیر خود باشند و از این طریق نقش مؤثر در بهبود عملکرد سازمان خود داشته باشند.

گفتنی است مدیر و کارشناسان روابط عمومی شهرداری اردبیل در سفر دو روزه به ارومیه ضمن آشنایی با فعالیتهای شهرداری ارومیه از پروژه های عمرانی و مراکز فرهنگی و زیر مجموعه شهرداری بازدید به عمل آوردند.





نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 24 آبان,1393/دسته ها: اخبار شهرداری

تعداد نمایش ها (613)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
آمار بازدید
دی ان ان