• ورود
  • ENG
  • Search

نظرسنجی

شهروندعزيز؛ توسعه كداميك از فعاليتهاي ذيل از ديدگاه شما اهميت بيشتري دارد.



نظر سنجی در مورد رنگ آمیزی معابر شهری





ثبت نظر  نمایش نتایج

اخبار

شهروندان مهمترین سرمایه شهرداری هستند/ صرفه جویی و کاهش هزینه ها اولویت اصلی شهرداری ارومیه

سرپرست شهرداری ارومیه:

شهروندان مهمترین سرمایه شهرداری هستند/ صرفه جویی و کاهش هزینه ها اولویت اصلی شهرداری ارومیه

سرپرست شهرداری ارومیه شهروندان را بزرگترین سرمایه شهرداری عنوان کرد و گفت: در بحث اعتماد به شهرداری ما دو مقوله اعتماد درون سازمانی و بیرون سازمانی را در نظر داریم که هر دو باید به طور ویژه بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، غلامرضا عدل دوست در نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه اظهار کرد: وظیفه اصلی ما خدمات رسانی به شهروندان بوده و همه اعم از مدیران، پرسنل و شهروندان بدانند که شهرداری تعطیل بردار نیست و با همتی مضاعف تمامی امور را به پیش خواهیم برد تا خللی را شاهد نباشیم.

وی افزود: نباید تفکر تعطیلی کارها در جامعه ایجاد و یا این حس در بین شهروندان به وجود آید که در حوزه درآمدزایی و مسائل مالی با مشکل مواجه خواهیم بود که این موضوع خود باعث کاهش درآمدهای شهرداری در دو ماه آینده می شود.

سرپرست شهرداری ارومیه گفت: باید اتحاد و همبستگی خود را همچون گذشته حفظ و این دوره گذار و موقتی در شهرداری را با موفقیت سپری کنیم تا اختلالی در امور را شاهد نباشیم.

عدل دوست با اشاره به تلاش برخی جریانات جهت ایجاد اختلاف و چند دستگی در شهرداری ارومیه تأکید کرد: ضروری است در مقابل تمامی اقداماتی که برخی می خواهند برای اهداف خود در بدنه شهرداری تفرقه بیندازند ایستادگی کرده و شرایط پیش آمده را مدیریت کنیم.

وی با انتقاد از شرایط موجود در حوزه ماده 100 شهرداری ها تصریح کرد: جرایم کمیسیون ماده 100 بازدارنده نبوده و باید اصلاح  و به حدی بالا باشد که فرصت سود اقتصادی از دست متخلفان گرفته شود.

عدل دوست با توجه به تحولات اخیر، بر اهمیت ارتقا و افزایش اطلاع رسانی عملکرد شهرداری در حوزه های مختلف در ایام پیش رو تأکید و یادآور شد: یکی از مهمترین موضوعات بحث افزایش عوارض در سال آینده است که باید شهروندان بدانند و طی امسال اقدام به تسویه حساب خود کنند.

وی در رابطه با اهمیت و ضرورت افزایش اعتماد به شهرداری نیز اظهار کرد: در بحث اعتماد ما دو مقوله اعتماد درون سازمانی و بیرون سازمانی را در نظر داریم که هر دو باید به طور ویژه بیش از پیش تقویت شود.

عدل دوست شهروندان را بزرگترین سرمایه شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: مدیریت حراست وظیفه دارد این اعتمادسازی را به ویژه در حوزه درون سازمانی و بین پرسنل انجام دهد.

وی افزود: باید حواشی موجود در شهرداری مدیریت شود چرا که حتی شاهدیم اعتماد بین دو نفر پرسنل که همکار چندین ساله هستند و از هم شناخت دارند نیز از بین رفته و با شک و تردید با یکدیگر  برخورد می کنند و بسیاری از امور با این روند فعلی در آینده با اختلال روبرو شده و پیشبرد در اهداف سازمانی را شاهد نخواهیم بود که نهایتاً شهر ارومیه متضرر می شود.

عدل دوست با تأکید بر برنامه ریزی و پیش بینی تدابیر لازمه برای دو ماه آینده و همچنین سال 1400 گفت: اولویت اصلی برای تمامی مدیران شهرداری پرداخت حقوق پرسنل، افزایش درآمدها، کاهش هزینه ها و صرفه جویی است.

وی همچنین در خصوص حقوق ماهانه پرسنل شهرداری تصریح کرد: پیگیر پرداخت حقوق تمامی کارکنان هستیم  و تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا پرداخت ها را شاهد باشیم و نمی گذاریم مسائل اخیر موجب به زحمت افتادن کارکنان خدوم شهرداری در زندگی شان شده و مسائل معیشتی به دغدغه و معضلی برایشان تبدیل شود.

سرپرست شهرداری ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازنشستگی پرسنل و مدیران شهرداری خاطرنشان کرد: شخصیت افراد به میز، منصب و مقام نیست و از همه مدیران و پرسنل می خواهم که احترام بازنشستگان شهرداری در برخوردهایشان را حفظ و حداکثر تلاش خود را برای تکریم آنها به کار بسته و چنانچه آنها کاری اداری در شهرداری دارند با گشاده رویی، حفظ احترام سابق و داوطلبانه انجامش دهند.

در این جلسه  معاون مالی اقتصادی و مدیران مناطق شهرداری ارومیه گزارشی از وضعیت درآمدهای مناطق پنج گانه، پیگیری جدی مطالبات شهرداری از شهروندان و برنامه هایشان برای درآمدزایی در دو ماه آینده را ارائه دادند.

نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 02 بهمن,1399/دسته ها: اخبار شهرداری

تعداد نمایش ها (61)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:
آمار بازدید
دی ان ان