• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش انبار غیرمجاز فرآورده‌های نفتی مهار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش انبار غیرمجاز فرآورده‌های نفتی مهار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ راس ساعت ۱۷:۲۴دقیقه عصر امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵آتش نشانی ارومیه مبنی بر آتش سوزی انبار غیر مجاز پخش فرآورده های نفتی در یک مغازه ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره ۶, ۱ و ۲ را به محل حادثه واقع در خیابان میرزای شیرازی جنب ترمینال روستا اعزام کرد.
"ابراهیم شاد قوشچی" رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه که خود از دقایق اولیه آتش سوزی در محل حضور داشت در این خصوص چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل آتش سوزی از دور مشاهده شد دود غلیظی محل آتش سوزی را فرا گرفته که از فاصله چند کلیومتری نیز قابل مشاهده بود و شعله های سرکش آتش به آسمان زبانه می کشید آتش نشانان پس از ایمن سازی و کشیدن نوار خطر و قطع جریان برق و گاز محل با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آب رسانی فشار قوی با استفاده از کف شیمیایی مخصوص اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال شروع به انجام عملیات اطفاء حریق شدند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به سوراخ شدن تانکر ها و روان شدن نفت و بنزین موجود در تانکر های ذخیره سازی سوخت و نیز گسترش حریق آتش نشانان در یک عملیات سنجیده از چند جهت توانستند آتش سوزی محل بیرونی را کنترل کرده و خود را به کانون حریق که در داخل این مغازه بود برسانند.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه تصریح کرد: آتش نشانان سه ایستگاه با تلاش توانستند پس از یک عملیات دو ساعته آتش سوزی این مغازه را مهار و کاملا خاموش کنند.
وی با اشاره به این که خوشبختانه در این عملیات کسی آسیبی ندیده است، یاد آور شد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری، ایمن سازی محل و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

Print
589 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان