• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش به جان کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی افتاد/ اطفا حریق پس از جدالی 5 ساعته
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش به جان کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی افتاد/ اطفا حریق پس از جدالی 5 ساعته

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این باره  اظهار کرد: ساعت 23:30 دقیقه نیمه شب گذشته در پی تماس تلفنی کارگران یک کارخانه مبنی بر بروز انفجار و به دنبال آن آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری ارومیه  نیروهای عملیاتی 4 ایستگاه را به همراه تانکر آب به 5 کیلومتری بزرگراه شهید فعال(جاده سنتو) روستای چوبتراش اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که شعله های سرکش آتش و دود از پنجره ها به آسمان زبانه می کشد و مشخص شد که محل حادثه یک کارخانه تولید لوازم آرایش و بهداشتی به وسعت تقریبی هزار متر مربع  است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: د در مشاهدات و بررسی های اولیه مشخص شد که قسمت انبار مواد اولیه آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به مابقی اجناس است.

شاد قوشچی ادامه داد: آتش نشانان در یک عملیات نفس گیر بلافاصله پس از ایمن سازی محیط، قطع جریان برق و گاز کارخانه و با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی با کشیدن چند رشته لوله آبدهی به کانون آتش نفوذ کردند.

وی تصریح کرد: در اطفاء حریق این واحد تولیدی که به دلیل حجم بالای مواد اولیه تولیدی ۵ ساعت به طول انجامید نیروهای عملیاتی توانستند  شعله های سرکش آتش را خاموش و پس از برش قسمتی از سقف با استفاده از تجهیزات مخصوص برش، عملیات لکه گیری و  تخلیه دود را آغاز کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی در بر نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و استقرار دوستگاه خودرو آماده جهت جلوگیری از برگشت آتش و انجام عملیات در صورت نیاز و تحویل محل به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.

Print
376 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان