• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش در غیاب صاحب خانه به جان منزل مسکونی افتاد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش در غیاب صاحب خانه به جان منزل مسکونی افتاد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساعت 21:12 دقیقه دیروز در پی آتش سوزی در یك منزل مسكونی واقع در جاده چی چست روستای کشتیبان ،  همسایگان  با سامانه 125 تماس گرفته و این حادثه را اطلاع رسانی کردند، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه به محض آگاه شدن از این حادثه ، بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 9 را به محل حادثه اعزام كرد.
ابرهیم شاد قوشچی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه،  به نقل از امیر پاک افسرآماده آتش نشانان اعزامی که در محل این حادثه حضور داشت، دراین باره ابراز داشت : به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک منزل مسکونی  به مساحت 110 مترمربع  طعمه حریق شده بود و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه میکشید.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلا فاصله با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز منزل مسكونی مشغول خاموش کردن شعله های  آتش شدند و با استفاده از یك رشته لوله آبدهی و با کمترین آب  توانستند شعله های آتش را  در همان آشپزخانه مهار و خاموش کرده و از سرایت آتش به دیگر قسمت های این منزل جلوگیری به عمل آورند.
شاد قوشچی خاطر نشان کرد : خوشبختانه این آتش سوزی هیچ مصدوم و محبوس شده ای در پی نداشت و علت بروز این آتش سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی می باشد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله و مهار کامل آتش سوزی با ارائه تذکرات ایمنی به صاحب منزل مسکونی و تحویل محل حادثه به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به ماموریت خود پایان دادند.

Print
674 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان