• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش سوزی خودرو سواری داخل پارکینگ
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش سوزی خودرو سواری داخل پارکینگ

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ساعت 18:06 دقیقه بعداز ظهر دیروز وقوع آتش سوزی یك دستگاه خودروی سواری در داخل پارکینگ واقع در خیابان سعدی طی تماس تلفنی شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ارومیه بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه 7 را به محل حادثه اعزام کرد.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از قاسم دانا افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یك دستگاه خودروی سواری پراید در داخل پارکینگ منزل مسکونی دو طبقه به علت نامعلومی آتش گرفته و كاملا شعله ور بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز منزل با احتیاط خودرو شعله ور را به بیرون از پارکینگ انتقال داده و با استفاده از تجهیزات انفرادی، با کشیدن دو رشته لوله آبدهی فشار قوی از دو جهت اقدام به شعله زنی و مهار آتش کردند.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود از گسترش حریق و سرایت آن به منزل مسکونی جلوگیری کرده و پس از خاموش كردن شعله های آتش و اطمینان از عدم شعله وری دوباره ، به كار خود خاتمه دادند و پس از تحویل خودرو به مالك به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

Print
578 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان