• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آتش گرفتن یک دستگاه خودروی تاکسی در شهرک اندیشه/آتش در اسرع وقت مهار و خاموش شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آتش گرفتن یک دستگاه خودروی تاکسی در شهرک اندیشه/آتش در اسرع وقت مهار و خاموش شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ساعت 9:30 دقیقه در پی تماس مالک خودرو تاکسی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر بروز آتش سوزی در یک خودروی پارک شده در داخل کوچه، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه 3 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه به محل حادثه در شهرک اندیشه خیابان اندیشه کوچه 5 اعزام شدند.

امید خشنودی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره اظهار داشت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که یک دستگاه خودروی پژو 405 تاکسی پارک شده در داخل کوچه بنا به دلایل نامعلوم طعمه حریق شده بود و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه می کشید و شعله های دز حال رسیدن به مخزن سی ان جی خودرو بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از اطمینان از نبود سرنشین در داخل خودرو با استفاده از یک رشته لوله آب دهی و یک دستگاه کپسول آتش نشانی عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن زبانه های سرکش آتش را خاموش و از به بار آمدن خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

خشنودی خاطر نشان کرد: با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به شخصی آسیب جانی نرسید، آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و تحویل خودرو به مالک و عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی می باشد.

Print
381 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان