• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آخرین وضعیت والبیال شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آخرین وضعیت والبیال شهرداری ارومیه

پیمان رضایی در ابتدا با قدردانی از هواداران پرشور ارومیه ای که از روز اول مسابقات لیگ برتر والیبال کشور با حضور بیش از 4،5 هزار نفری خود در سالن الغدیر از تیم شهرداری ارومیه حمایت کردند، اظهار کرد: هواداران، اصلی ترین سرمایه های ما محسوب می شوند که با حضور خودشان در سالن بازی و حمایت از مجموعه تیم، پشتوانه محکمی برای والیبال این شهر به حساب می آیند، چنان که اخیرا به جهت حضور بی حاشیه در بازی برابر کاله آمل مورد تقدیر فدراسیون والیبال نیز قرار گرفتند.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در ادامه در رابطه با نتایج 4 هفته ابتدایی تیم والیبال این باشگاه اعلام کرد: من صراحتا به جهت نتایج تیم از هواداران، پیشکسوتان و مدیریت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه عذرخواهی می کنم چرا که می دانم برغم پتانسیل های موجود ما نتوانستیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر امسال نتایج خوبی بگیریم.

رضایی با بیان این که ما بعد از بازی با پیکان جلسات متعددی با کادرفنی و بازیکنان برای آسیب شناسی تیم برگزار کردیم، ادامه داد: همچنین طی این مدت 3 جلسه در حضور آقای حضرت پور ،شهردار ارومیه برگزار کرده ایم که ایشان اهتمام ویژه ای دارند تا مشکلات موجود هر چه سریعتر رفع شده و تیم ترمیم شود.

وی با تاکید بر این که اطمینان دارم تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم امسال بازیکنانی که در شان پایتخت والیبال ایران باشند را جذب کنیم که در این راستا طبق لیستی که کادر فنی در اختیار ما گذاشته بود، مبادرت به جذب بازیکن کردیم و به جز رحمان داودی که به جهت مشکلات حقوقی نتوانست به مجموعه تیم اضافه شود، مابقی بازیکنان را با در نظر گرفتن لیست سرمربی تیم جذب کردیم.

به گفته وی، تیمداری در ورزش حرفه ای یک پروسه طولانی مدت بوده و یکی دو روزه نیست و همه علاقه مندان به ورزش باید برای نتیجه گیری تیم صبور باشند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در باره استفاده از فرصت 20 روزه تعطیلی لیگ برتر نیز گفت: همانطور که گفتم ما جلساتی با بازیکنان و کادرفنی تیم داشتیم و تلاش کردیم با عیب یابی و کار روی نقاط ضعف، بتوانیم مشکلات موجود را ترمیم کنیم؛ می دانید که یکی دو بازیکن ملی پوش ما به ویژه پوریا فیاضی به خاطر حضور در اردوی تیم های ملی دیر به ما اضافه شدند که این مساله باعث ایجاد ناهماهنگی در تیم شده بود.

رضایی تاکید کرد قول می دهم که ما همه توان خودمان را خواهیم گذاشت تا در ادامه مسابقات لیگ برتر نتایج مطلوبی بگیریم، وی افزود: با توجه به قرعه کشی لیگ، ما به جز بازی نخست، در 3 دیدار بعدی خودمان با تیم های صدر جدولی سال گذشته بازی داشتیم، تیم هایی که آپدیت شده سال گذشته بودند و با ترکیبی هماهنگ برابر ما بازی می کردند، به همین دلیل گرفتن نتایج مطلوب در آینده دور از دسترس نیست.

وی درباره احتمال تغییر و تحولات در این تیم، با اشاره به این که حمایت کامل از کادرفنی، مجموعه تیم و باشگاه در دستور کار مدیریت شهرداری ارومیه قرار دارد، اظهار کرد: جا دارد به خاطر این مساله از آقای حضرت پور تشکر کنم؛ این تیم متعلق به کل شهر ارومیه بوده و مربوط به جریان یا گروه خاصی نیست بنابراین از همه به ویژه پیشکسوتان و هواداران خواهش می کنم به ما کمک کرده و با پرهیز از حاشیه پردازی، از تیم شهرداری ارومیه برای رسیدن به موفقیت حمایت کنند.
وی افزود: ما نیاز به راهنمایی ها و مشورت های پیشکسوتان والیبال استان داریم، این تیم هم اکنون نیاز به شارژ روحی و حمایت پیشکسوتان و هواداران دارد تا بتواند به نتیجه دلخواه علاقه مندان برسد هر چند که این مساله مستلزم سپری شدن زمان است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در خصوص جذب بازیکن به این تیم در فاصله تعطیلی 20 روزه لیگ برتر نیز گفت: امسال در نقاطی که احساس می کردیم بازیکنان خود را گرفتیم اما طی صحبت هایی که اخیرا با کادرفنی داشتیم به این نتیجه رسیدیم در دو پست سرعتی زن و دریافت کننده قدرتی نیاز به جذب دو بازیکن دیگر داریم چنان که اخیرا در پست سرعتی زن یک بازیکن صربستانی در تمرینات تیم حاضر شد اما مورد تایید کادرفنی قرار نگرفت چرا که ما بازیکنی می خواهیم که در کنار دیگر بازیکنان مان و به ویژه پوریا فیاضی در پست دریافت کننده قدرتی بتواند به تیم کمک کند و برای نیمکت نشینی به تیم نیاید.

رضایی همچنین در رابطه با احتمال حضور فرهاد نظری افشار در تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز اعلام کرد: نظری افشار از جمله بازیکنان نامی  والیبال کشور محسوب می شود که بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف خود چند صباحی است از بازی ها به دور است؛ من با پزشک وی در خصوص وضعیت آسیب دیدگی او صحبت هایی داشتم که ایشان از رو به بهبو دبودن مصدومیت نظری افشار ابراز رضایت داشت، بنابراین در صورت بهبودی کامل و آمادگی، نظری افشار به تیم ما اضافه خواهد شد.

یکی از مخاطبان برنامه رادیویی ایستگاه ورزش در ادامه این برنامه سوالی در مورد رغبت مدیریت باشگاه شهرداری ارومیه نسبت به جذب بازیکنان بومی داشت که مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: ما امسال نسبت به سال های گذشته بومی های بیشتری در ترکیب تیم داریم و آرزوی ما هم این است که اگر روزی نماینده والیبال ارومیه در کشور بر روی سکو می رود با حضور بازیکنان و سرمایه های بومی خودش باشد؛ امسال سعی خودمان را برای جذب بازیکنان بومی انجام دادیم و توانستیم تعدادی از آنها را جذب کنیم.

یکی دیگر از مخاطبان این برنامه در باره چرایی عدم استفاده از مربی خارجی در تیم شهرداری ارومیه از مدیرعامل باشگاه شهرداری سوال پرسیده بود که رضایی در پاسخ به این سوال اعلام کرد: همکاری با یک مربی خارجی باید یک پروسه طولانی مدت باشد چراکه در کوتاه مدت نمی توانیم از حضور وی جواب بگیریم. مربیان خارجی تا با شرایط لیگ ایران آشنا شوند، لیگ به پایان خود می رسد چنان که سال گذشته نیز چنین تجربه ای را در تیم شهرداری ارومیه داشتیم.

وی ادامه داد: ما ایراد و مشکلات را در تیم والیبال شهرداری ارومیه قبول داریم اما به هواداران خودمان قول می دهیم تا با تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا بتوانیم نتایج مورد نظر آنها را بگیریم؛ لیگ امسال دو مرحله ای است، بنابراین در مرحله اول ما به حضور در جمع 8 تیم، سپس حضور در میان 4 تیم و در نهایت بین 2 دو تیم فینالیست فکر می کنیم.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه همچنین در رابطه با نتیجه تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک کشور که به عنوان اولین بازی خود توانست تیم رژین تاک کرمانشاه را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کند نیز گفت: این تیم در راستای پشتوانه سازی برای تیم لیگ برتری ما تشکیل شده و علاوه بر این نیز تعدادی از بازیکنان بومی استان امسال خارج از لیگ برتر بودند که با حمایت های شهردار ارومیه، فرمانده سپاه شهدای استان و همچنین مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه توانستیم تیمی را در آخرین لحظات برای دسته یک کشور با هدایت آقایان نادر شهنازی و محسن جاویدنیا تشکیل دهیم.
رضایی در پایان این برنامه بار دیگر از هواداران تیم شهرداری ارومیه خواست با صبوری خود و حمایت از این تیم باعث بهبودی عملکرد آن در ادامه لیگ شوند و اطمینان داشته باشند صرفا با تغییر در مجموعه تیم مشکلی حل نخواهد شد.

Print
1391 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان