• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز زمستان امسال، با راه اندازی 3 فرهنگسرای جدید در محلات ارومیه همراه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز زمستان امسال، با راه اندازی 3 فرهنگسرای جدید در محلات ارومیه همراه است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، «سهراب عبدالله زاده» رویکرد فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری ارومیه در کوتاه مدت را توسعه اماکن فرهنگی، ورزشی در همه نقاط شهر اعلام و اظهار کرد: ایجاد 40 مکان ورزشی سالنی و رو باز در دستور کار ما قراردارد و از سال 94 ساخت آنها را آغاز خواهیم کرد.

 

به گفته وی، درکنار ایجاد اماکن ورزشی و محلی ، ساخت فرهنگسرا و کتابخانه های محلی نیز در دستور کار مدیریت شهری خواهد بود.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار ارومیه در ادامه از بهره برداری از فرهنگسرای محلی در این شهر خبر داد و افزود : به زودی و تا پایان

پاییز امسال 3 فرهنگسرای جدید در محلات شهر ارومیه راه اندازی شود تا بخش از ظرفیت سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری ارومیه که در فرهنگسرای قران و عترت تجمیع شده است به آنها انتقال باید و مردم با سهولت بیشتری از خدمات این مجموعه بهره مند شود.

 

عبدالله زاده همچنین از ساخت پارک قرآنی در ارومیه خبر داد و گفت: در یک اقدام خلاقانه و جدید شهرداری ارومیه به ایجاد یک پارک قرآنی اقدام می کند که در آن همه گیاهان و درختان به ویژه درختان میوه ای که نامشان در قرآن کریم آمده است، کاشته می شوند.

وی راه اندازی اتوبوس گردشگری ویژه بانوان خانه دار را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری ارومیه اعلام کرد و گفت: سعی می کنیم بانوان را بیش از گذشته با تاریخ و فرهنگ شهر ارومیه به ویژه خدمات مختلف شهرداری آشنا کنیم.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ارمیه در ادامه از ایجاد اماکنی با نام شهر بانو خبر داد و افزود: در این برنامه که در کوتاه مدت در محل های استیجاره ای برگزار می شود، به برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای بانوان اقدام خواهد شد.

 

عبدالله زاده همچنین با بیان اینکه محدویتی برای اجرای برنامه های فرهنگی از سوی شهرداری وجود ندارد، اظهار کرد: بودجه حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

 

وی درباره نیمه تمام ماندن جشنواره محله ها نیز، گفت: برگزاری این جشنواره ها تکلیفی از سوی شورای عالی کلانشهر های کشور بود اما برای اجرای آن ما با چند مشکل رو به رو شدیم و شرایط جوی و بارش های مستمر اجازه آغاز اجرای این برنامه ها را به ما نداد و همچنین با توجه به به نزدیکی ایام محرم قرار شد برگزاری این جشنواره پس از این ایام موکول شود.

Print
775 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان