• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز عملیات جدول گذاری خیابان تعاون دو
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز عملیات جدول گذاری خیابان تعاون دو

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ وحید عباسی با اشاره به ایمن سازی و خط کشی خیابان های سطح منطقه پنج برای بازگشایی مدارس، عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن مهر ماه و بازگشایی مدارس، عملیات ایمن سازی و خط کشی در خیابان های مقابل مدارس در سطح منطقه پنج با همکاری سازمان ترافیک و حمل و نقل شهری و واحد امور مهندسی و ترافیک شهرداری منطقه پنج انجام شد.

وی با اشاره به عملیات زیر سازی خیابان ۱۶ متری ۲۲بهمن (دره چایی) در قالب طرح تفصیلی، عنوان کرد:  عملیات زیرسازی خیابان ۱۶ متری ۲۲ بهمن منشعب از خیابان ارشاد در حال اجراست.

عباسی بیان کرد:  فاز اول این طرح شامل عملیات اجرائی مرمت دیواره کانال نهر دره چائی, به منظور اجرائی کردن طرح تفصیلی مصوب از سوی شهرداری منطقه پنج به اجرا درآمد که در حال حاضر با پیشرفت ۹۰ درصدی رو به روست و فاز دوم شامل زیرسازی و آسفالت خیابان مذکور نیز با ۵۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

وی بیان کرد:  مرمت دیواره های سنگی دو ضلع شرقی و غربی کانال نهر دره چائی منجر به هدایت صحیح سیلاب ها و جلوگیری از سرریز آب های حاصل از بارش می شود.

عباسی افزود:  اجرای این طرح و تعریض خیابان ۲۲ بهمن, با توجه به وجود مدارس متعدد در این منطقه و آغاز سال تحصیلی در سهولت عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی, بسیار تاثیر گذار است.

Print
711 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان