• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال از 19 شهریور ماه/ تیم والیبال شهرداری ازشرایط خوبی برخوردار است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال از 19 شهریور ماه/ تیم والیبال شهرداری ازشرایط خوبی برخوردار است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال با بیان اینکه امسال، لیگ برتر والیبال با حضور 14 تیم به رقابت می پردازد، عنوان کرد: در مراحل مقدماتی این مسابقات بصورت رفت و برگشت برگزار شده که در نهایت 8 تیم به مرحله پلی آف صعود می کنند.

وی عنوان کرد:  امسال مسابقات لیگ برتر والیبال زودتر از موعد هرسال برگزار می شود و 19 شهریور ماه آغاز مسابقات است که  این برگزاری زود هنگام مسابقات یک حسن خوب  برای تیم ها و به ویژه تیم های شهرستان است.

اکبری گفت: امید است که نظم مسابقات، نوع برقراری و شرایط خاصی که نیاز است لیگ برتر بصورت مطلوب برگزار شود را بتوانیم  اجرا کنیم.

وی با بیان این که تیم های باشگاه ها از شرایط خوبی برخوردار هستند، بیان کرد:  امید است سازمان لیگ با تمام قدرت و کم ترین حاشیه لیگ را برگزار کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به تیم والیبال شهرداری ارومیه، اظهار کرد:  تمرینات تیم والیبال شهرداری از چهار هفته پیش آغاز شده و تیم نیز ازشرایط خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد که تلاش ها در این دوره از مسابقات بر این معطوف شده که با رعایت پروتکل های  بهداشتی اعضای تیم به ویروس کرونا مبتلا نشوند  تا بتوانند خود را برای مسابقات آماده کنند.

Print
319 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان