• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز پویش توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان همزمان با عید قربان/مراسم پرفیض دعای عرفه برگزار می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز پویش توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان همزمان با عید قربان/مراسم پرفیض دعای عرفه برگزار می شود

شهردار ارومیه خبر داد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین‌ الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان با اشاره به برگزاری دعای پرفیض عرفه،  بیان کرد:  روز پنج شنبه؛ نهم مردادماه مراسم پرفیض دعای عرفه بارعایت پروتکل های بهداشتی ساعت 18:30 در خیابان شهید سردار سلیمانی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری از نیازمندان در روز عید سعید قربان، اظهار کرد: شهرداری ارومیه در کنار خیرین و مردم  با خرید دام و ذبح و توزیع آن در بین نیازمندان اقشار ضعیف جامعه را در این عید یاری می کند.

حضرت پور با اشاره به اجرای پویش توزیع گوشت قربانی  در بین نیازمندان به مناسبت عید سعید قربان، عنوان کرد:  پویش توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان در روزعید سعید قربان، با  محوریت  نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه شهرستان ارومیه و برخی دستگاه‌های اجرایی  آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حدود یک هزار گوسفند جهت ذبح و توزیع آن در بین نیازمندان در قالب پویش خریداری شده است، اظهار کرد: این پویش با هدف یاری به نیازمندان و  لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در فاز دوم طرح مواسات کمک کردن به نیازمندان جزء برنامه‌های مسئولین قرار گیرد در آستانه عید سعید قربان آغاز به کار می کند.

شهردار ارومیه با اعلام اینکه پویش توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در روزعید سعید قربان مردمی بوده و مسئولان واسطه انجام این کار خیر هستند، بیان کرد: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب پویش اعلامی توسط مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه  واریز کنند تا شهرداری نسبت به تهیه دام و ذبح آن از طریق کشتارگاه آنها را از طریق هیئت‌امنای مساجد،  پایگاه مقاومت بسیج،  هیئت‌های مذهبی با محوریت روحانیت در بین نیازمندان در مناطق کم برخوردار شهری توزیع کنند.

وی گفت: یک فضای وفاق و همدلی جهت دستگیری از نیازمندان ایجاد شده و خیرین و هرکسی که توان مالی دارد می توانند با مشارکت در  اجرای طرح پویش از نیازمندان دستگیری کنند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه  تمامی امکانات برای اجرایی کردن این امر خیر و دستگیری از نیازمندان در آستانه عید سعید قربان با اجرای طرح پویش توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در سطح شهر ارومیه فراهم می شود، خاطر نشان کرد:  اجرای این طرح با ذبح دام در آستانه عید سعید قربان و توزیع آن در بین نیازمندان، ترویج یک حرکت فرهنگی و دستگیری از نیازمندان و دلیلی برای رفع بلای ویروس کرونا خواهد بود.

Print
292 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان