• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش‌نشانان در ۵ نقطه از مسير برپایی راهپيمايي ۲۲ بهمن تا پایان راهپیمایی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشاني و خدمات ایمنی شهرداری اروميه؛ حسين سرباز رشيد با اشاره به آماده‌باش آتش‌نشانان براي تأمين ايمني راهپيمايي ۲۲ بهمن، اظهار کرد: براي پاسخگويي به نياز ايمني شهروندان و همياري با آنها در روز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ناوگان خودرويي سازمان آتش‌نشاني همچنین آتش‌نشانان با استقرار ۵ دستگاه خودرو سبك و سنگين آتش‌نشاني، ۲ دستگاه موتورسيكلت عملياتي همراه با ۲۰ آتش‌نشان در ۵ نقطه از مسير راهپيمايي، از ساعت ۸ صبح روز راهپیمایی تا پايان مراسم آماده خدمت‌رساني به شهروندان هستند.

وي افزود: علاوه بر اين تمامي ايستگاه‌هاي ثابت آتش‌نشاني كه در تمامي ايام به شهروندان خدمت‌رساني مي‌كنند، ايستگاه‌هاي ۱ و ۲ نيز به عنوان پايگاه‌هاي پشتيباني آماده انجام خدمت و تأمين ايمني شهروندان هستند.

سرباز رشید از عموم شهروندان درخواست کرد تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ احتمالي ضمن حفظ خونسردي، سريعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و يا نيروهاي آتش‌نشاني مستقر در محل اطلاع دهند.

Print
212 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان