• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آماده باش نیروهای سازمان پسماند شهرداری ارومیه تا 16 فروردین تداوم دارد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آماده باش نیروهای سازمان پسماند شهرداری ارومیه تا 16 فروردین تداوم دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی با اشاره به فعالیت‌های سازمان پسماند شهری ارومیه اظهار کرد: 880 پاکبان شهر ارومیه و تعداد 131 ماشین آلات این سازمان تا شانزدهم فروردین آماده باش هستند.
وی با اشاره به ادامه دار بودن بارندگی های اخیر خاطر نشان کرد: استقبال از مهمان‌های نوروزی، اسکان مسافران، نظافت شهری، لایروبی و برطرف کردن آب گرفتگی‌ها در سطح شهر از جمله اقداماتی است که انجام شده و همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به آمادگی این سازمان برای جلوگیری از آب گرفتگی‌های احتمالی در روزهای آینده گفت: در تلاش هستیم موارد خاصی رخ ندهد ولی با این همه، موارد جزئی و انگشت شماری بوده که با تلاش همکاران همه این آب گرفتگی‌ها و مشکلات به خوبی برطرف شده است.
وی با اشاره به ادغام سازمان خدمات موتوری شهرداری با این سازمان تاکید کرد: این سازمان دو وظیفه اصلی بر عهده دارد که نخست موضوع ماشین آلات و دوم تعمیرات کل خودروهای شهرداری ارومیه است که از نگهداری تا تعمیرات بر عهده این سازمان بوده و بیش از 250دستگاه انواع ماشین آلان سبک، نیمه سنگین و سنگین را در اختیار دارد.
یوسفی با بیان رویکرد سازمان پسماند شهری ارومیه در سال 98 افزود: سیستم جمع آوری و دفع پسماندها با مشکل بسیاری روبروست که در سال جاری به دنبال برطرف کردن این مشکلات هستیم و افزایش سطح مکانیزاسیون سیستم جمع آوری یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دستور کار سال 98 قرار دارد.

Print
460 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان