• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی جهت تبدیل قبرستان متروکه الواج به فضای سبزی زیبا و با امکانات رفاهی کامل
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی جهت تبدیل قبرستان متروکه الواج به فضای سبزی زیبا و با امکانات رفاهی کامل

به گزارش ارتباطات  معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه؛ جلسه ای  به ریاست معاون خدمات شهری و با حضور نمایندگانی از استانداری،فرمانداری، انجمن اشوریان، اداره املاک شهرداری، دفتر تسهیلگری ، اوقاف و امور خیریه و کارشناسان معاونت خدمات شهری با هدف تعیین تکلیف وضعیت موجود قبرستان برگزار شد.
ولی مناف زاده، معاون خدمات شهری شهردار ارومیه  در این جلسه با اشاره به اعلام نارضایتی ساکنین محله الواج نسبت به متروکه بودن محل و ایجاد مشکلاتی برای اهالی تصریح کرد: با توجه به نا مشخص بودن وضعیت مالکیت و عدم ثبت بدیهی است در چنین شرایطی مسئولیت ارائه خدمات به این قبرستان با توجه به ادعای مالکیت بر عهده  اداره کل اوقاف می باشد .
وی ادامه داد: لذا جهت تامین آسایش شهروندان در آن محله مقرر می گردد تا مشخص شدن وضعیت مالکیت؛ پیگیری و مکاتبات لازم جهت حصارکشی و تامین روشنایی محوطه حداکثر تا دو ماه جهت مقابله با تجمع معتادین با هدف کنترل معظلات اجتماعی برابر قانون بر عهده اداره کل اوقاف باشد.
همچنین در این جلسه مقرر شد شهردار همکاری و مساعدت لازم را با انجمن اشوریان و اداره اوقاف انجام داده و نیز با پیگیری های لازم توسط دفتر تسهیلگری  از اداره برق اورمیه جهت تامین روشنایی قبرستان انجام پذیرد.
مناف زاده معاون خدمات شهری در پایان جلسه با بیان اینکه زیستن در محله ای زیبا و منضبط حق شهروندان است اعلام داشت: شهرداری آمادگی خود را جهت تبدیل این محل به فضای سبزی زیبا و با امکانات رفاهی کامل را به شرط رضایت انجمن آشوریان و اداره اوقاف اعلام می دارد.

Print
260 رتبه بندی این مطلب:
1/0
دی ان ان