• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی شهرداری ارومیه برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی شهرداری ارومیه برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ولی مناف زاده با اشاره به تکالیف تعیین شده برای مدیریت شهری برای مشارکت در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد اعلام داشت: ترمیم سیستم صوتی مسیر، شستشو و پاک سازی، هرس درختان، لایروبی و نظافت جوی های آب، اطلاع رسانی محیطی، استقرار اتوبوس ها برای انسداد مسیر تردد خودروها و تسهیل عبور راهپیمایان، استقرار تانکرهای آب در محوطه مصلای امام خمینی برای وضوی نمازگزاران، استقرار خودروهای امدادی و … از جمله برنامه هایی است که شهرداری برای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد: زمان شروع راهپیمایی ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت است از میدان ولایت فقیه است و اکیپ شهرداری از اولین ساعات روز در محل و مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند بود. راهپیمایان ساعت ۱۱:۳۰ در ادامه، از طریق خیابان شهید منتظری به سمت مصلای امام خمینی(ره) جهت اقامه نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

شهرداری ارومیه از عموم ملت همیشه در صحنه دعوت کرد برای تجدید پیمان با آرمانهای ملت مظلوم فلسطین و هم صدا با مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی وحدت آفرین و استکبارستیز روز قدس شرکت نمایند.

Print
340 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان