• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش ها
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش ها

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ولی مناف زاده بیان کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه های موجود بارش چشمگیری در روزهای پنج شنبه و جمعه  این هفته نیروها و ماشین آلات شهرداری ارومیه در سطح شهر در آماده باش کامل قرار دارند.
وی عنوان کرد:  آمادگی کامل سامانه ۱۳۷ شهری و انتقال مشکلات شهروندان به صورت پیامک به مدیران و درج در گروه ، آماده باش کامل سازمان مدیریت پسماند و قرار گرفتن در پست های ماموریتی ( ماشین آلات و پرسنل)، آمادگی کامل اداره بحران و پدافند غیرعامل با  حضور بازرسین بحران در مناطق ماموریتی ،  نظارت و تعامل با تمامی ارگانهای داخل شهرداری و هماهنگی با فرمانداری،  برق، گاز،  آب و فاضلاب و راهنمایی و رانندگی،  اعزام ماشین‌آلات به اداره موتوری توسط سازمان عمران  و  آماده باش کامل ایستگاه های آتش نشانی و نظارت بر رو گذرها و همچنین ماموریت های محوله از جمله برطرف نمودن‌ قندیل ها و سایر موارد خطرزا  توسط اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری ضروری است.
مناف زاده همچنین  از آمادگی کامل سازمان سیما منظر و فضای سبز  ، رفع و تست کامل مشکلات زیرگذرها و همچنین شکستگی درختان و حضور در پست های ماموریتی ( ابزار و دستگاه ها و پرسنل) خبر داد.
وی گفت:   معاونت های خدمات شهری مناطق به همراه پرسنل در حوزه استحفاظی خود جهت  انجام امورات محوله حضور صد درصدی داشته باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه عنوان کرد: سازمان حمل و نقل بار مسافر  شهرداری نیز به جهت درخواست اتوبوس های شهری در مواقع نیاز در آماده باش کامل است.

Print
620 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان