• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آمادگی نیروهای شهرداری با برگزاری رزمایش میدانی زیستی- شیمیایی  سنجیده می شود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آمادگی نیروهای شهرداری با برگزاری رزمایش میدانی زیستی- شیمیایی سنجیده می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی با بیان اینکه آمادگی نیروهای شهرداری با برگزاری رزمایش میدانی زیستی- شیمیایی  سنجیده می شود، اظهار کرد: با برگزاری این مانور آمادگی نیروهای شهرداری و همچنین سایر ارگان های دخیل برای هر نوع خطر احتمالی اماده می شود.

وی با اعلام اینکه شهرداری ارومیه همیشه برای وقوع بحران های احتمالی اعلام آمادگی می کند، اظهار کرد:  در بارنگی های اخیر نیز1500 نیرو شهرداری با وجود 24 میلی متر بارش طی چهار روز  در آمادگی کامل بودند و تا وقوع هر نوع مشکل در شهر را مدیریت کنند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با اشاره به برگزاری رزمایش میدانی زیستی- شیمیایی ،  اظهار کرد: این رزمایش 6 ماه پیش تهیه و پدافند غیرعامل هم آن را جهت اجرا تایید کرده بود و برای برگزاری آن نیز دو مانور دور میزی  اجرا شد تا توان و قدرت شهرداری و سایر ارگان های اجرایی در زمان وقوع بحران به حد اعلاء برسانیم تا در صورت لزوم در خدمت شهروندان باشیم.

وی خاطر نشان  کرد:  بعد از برگزاری مانور ، نقاط قوت و ضعف مانور ارزیابی شود تا مانورهای  بعدی  را با حداقل خطا به مرحله اجرا برسانیم.

Print
281 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان