• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آموزش فرهنگ شهروندی در 15 مدرسه شهر ارومیه ارائه می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آموزش فرهنگ شهروندی در 15 مدرسه شهر ارومیه ارائه می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، دکتر سهراب عبداله زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ارومیه با حضور در دبستان باقر العلوم منطقه دو شهرداری ارومیه، با بیان اینکه آموزش الفباي حقوق شهروندي باید از مدارس شروع شود، اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان شهروندان موثر آينده در خط مقدم آموزش حقوق شهروندي قرار دارند به همين دليل شهرداری ارومیه با مشارکت سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی آموزش حقوق شهروندي را از مدارس شروع کرده است.

وی اضافه کرد: با ارائه آموزش های موثر و هدفمندی برای جمعیت دانش آموزی، علاوه بر اثرگذاری بر دانش آموزان شاهد تاثیر آموزش های شهروندی در خانواده ها نیز خواهیم بود.

عبداله زاده با بیان اینکه آموزش فرهنگ شهروندی توسط شهرداری ها در مدارس، بستری مساعد برای حضور و مشارکت دانش‌آموزان در زمینه‌های متنوع خدماتی شهر را به ارمغان می آورد، اضافه کرد: این آموزش ها روزنه‌ای برای ایجاد تجربه‌های جدید، شکوفایی و پرورش استعدادهای دانش آموزان ایجاد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش به منظور بنیادی کردن فرهنگ تفکیک در مبدا در بین دانش آموزان، آموزش اصول اولیه و الفبای پاکیزگی شهر در قالب جملات ساده و جذاب و ارائه برنامه های ویژه و متنوع در خصوص بازیافت، ارائه می شود که لحظات شاد و مفرحی را  نیز  برای دانش آموزان فراهم کرده است.

گفتنی است؛ طرح آموزش فرهنگ شهروندی در 15 مدرسه شهر ارومیه با هدف آشنایی با وظایف سازمان های آتش نشانی، پارک ها و فضای سبز و مدیریت پسماند شهرداری ارومیه همزمان با آغاز بازگشایی مدارس آغاز و تا پایان مهر ادامه دارد.



 

Print
1021 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان