• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اتوبوس ویژه گردشگری در سطح شهر ارومیه راه اندازی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اتوبوس ویژه گردشگری در سطح شهر ارومیه راه اندازی می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهدی مژدهی فر با اشاره به راه اندازی اتوبوس ویژه گردشگری ، عنوان کرد:  یک عدد اتوبوس به عنوان اتوبوس گردشگری  جهت فعالیت در سطح شهر و با طراحی خاصی بازسازی و راه اندازی می شود.
وی در ادامه با اشاره به تداوم ضد عفونی ناوگان حمل و نقل، بیان کرد:  ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی از زمان شیوع کرونا همچنان تداوم دارد.
مژدهی فر افزود:  ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی های ارومیه در ٣ نقطه از شهر یعنی میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس بصورت مستمر انجام می شود.
وی اظهار کرد: تمامی رانندگان ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در پشت تاکسی ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله ها توجه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه بر همکاری بیشتر مردم در این روزها تاکید کرد گفت: شهروندان در صورتی که رانندگان بیش از حد توصیه شده مسافر سوار کنند و پروتکل های بهداشتی  را رعایت نکنند می توانند با سامانه ۱٣٧ شهرداری و یا شماره تلفن٣٢٣۵٩٩٩۵ تماس بگیرند؛ تا با رانندگلن متخلف  در این زمینه برخورد قانونی شود.

Print
280 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان