• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجباری شدن استفاده از سامانه شهروندسپاری/ شهروندان در خصوص استعلامات شهرسازی به منطقه سه مراجعه نکنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجباری شدن استفاده از سامانه شهروندسپاری/ شهروندان در خصوص استعلامات شهرسازی به منطقه سه مراجعه نکنند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، سیروس اسدی با اشاره به اینکه سامانه شهروندسپاری در تاریخ 15 تیرماه و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری  ارومیه در منطقه سه به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: طی این مدت تا به امروز دریافت تمامی استعلامات مربوط به حوزه شهرسازی به صورت اختیاری هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری امکانپذیر بود.

وی افزود: با توجه به اجرای موفقیت آمیز سامانه شهروندسپاری در منطقه سه و همچنین تجربیات موفق مناطق یک و پنج، تصمیم بر این شد که به هیچ وجه در حوزه استعلامات شهرسازی مراجعه حضوری امکانپذیر نباشد و دریافت این استعلامات به صورت اجباری و تماماً غیرحضوری شد.
شهردار منطقه سه ارومیه با بیان ضرورت گسترش خدمات غیرحضوری در راستای سیاست های دولت الکترونیک و شهر هوشمند، گفت: شهروندان می توانند از طریق رایانه شخصی، گوشی های هوشمند و یا نهایتاً در دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت ها تمامی خدمات مربوط به حوزه استعلامات شهرسازی شامل استعلام بانک، ادارات و نقل و انتقال را به راحتی دریافت کنند.
اسدی اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از تمامی خدمات غیرحضوری این منطقه از طریق شماره تماس 04433417465 پشتیبانی کرده  و پیش از این همچنین بروشورهای راهنما را نیز بطور گسترده در اختیار شهروندان و مراجعین منطقه سه قرار داده است.
وی ادامه داد: توسعه خدمات الکترونیکی نقش بارزی در شفاف سازی فرآیندهای اداری داشته و نظارت مستقیم، مستمر و آنلاین بر عملکرد شهرداری را امکانپذیر می سازد.
شهردار منطقه سه با اشاره به اینکه با راه اندازی سامانه شهروندسپاری تردد شهروندان در سطح شهر و در نتیجه ترافیک و آلودگی هوا کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیک به دوسوم مراجعات شهروندان به منطقه سه در خصوص استعلامات شهرسازی است، قطعاً شاهد کاهش این تعداد مراجعه کننده از آمار کل ارباب رجوع این منطقه خواهیم شد و از شهروندان نیز خواهشمندیم از هرگونه مراجعه به شهرداری منطقه سه در حوزه استعلامات شهرسازی خودداری و از خدمات الکترونیکی شهرداری به آدرس khedmat.urmia.ir استفاده کنند.

Print
217 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان