• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اجرای عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر سطح شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اجرای عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر سطح شهر ارومیه

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با آغاز بارش برف، ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل قرار گرفته و در حال فعالیت هستند.

هادی بصاری اظهار کرد: ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری به همراه سایر حوزه‌های خدمات شهری با آغاز بارش‌ها در معابر سطح شهر مشغول به برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر جهت پیشگیری از لغزندگی و سهولت تردد شهروندان هستند.

وی عنوان کرد: ۹۰۰ معبر اصلی سطح شهر توسط ۹۰۰ پاکبان و ۱۰۰ دستگاه خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی است.

بصاری تصریح کرد: اولویت بازگشایی و برف‌روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام ۹۰۰ معبر اصلی و سپس ۲۳ هزار معبر فرعی برف روبی و نمک‌پاشی می‌شود.

وی تاکید کرد: تلاش تمام پرسنل و ماشین آلات بدون وقفه است و از شهروندان نیز خواهشمندیم با صبوری ما را در خدمت رسانی یاری کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین مخازن و کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

بصاری با اشاره به تداوم بارش ها، اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم یاریگر شهرداری در زمان بارش‌ها باشند و جهت تسهیل در تردد‌های شهری و کاهش ترافیک در هسته مرکزی و تسهیل در پاکسازی معابر از برف توسط ماشین آلات مدیریت شهری از تردد با خودرهای تک سرنشین و غیر ضروری در معابر اجتناب ورزند.

Print
205 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان