• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرداری ارومیه برگزار شد

با حضور دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه و مرتضی منافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر، اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری کلانشهر ارومیه که از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده بود امروز با برگزاری رقابت‌های مرحله حذفی به ایستگاه پایانی رسید و در خاتمه این دوره از مسابقات؛ تیم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به رتبه نخست دست یافت. تیم‌های سازمان آتش‌نشانی و شهرداری منطقه ۲ نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

هادی قربان‌نژاد معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه که همزمان سرپرستی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری را نیز با حفظ سمت عهده‌دار است هدف از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان را ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین کارکنان مجموعه مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری ارومیه با حضور ۲۴ تیم در قالب ۴ گروه ۶ تیمی در مجموع با ۶۸ بازی به صورت دوره‌ای و حذفی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شده است.

بر اساس نتایج اعلامی از سوی معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری؛ تیم سازمان مدیریت پسماند به عنوان تیم اخلاق، فرید رفیعی از بازیکنان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان آقای گل و سعید امیری از تیم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شده‌اند.

در این مراسم که وحید احمدی معاون مالی و اقتصادی شهرداری و توحید علینژاد اصل مدیر منطقه ۲ شهرداری ارومیه نیز در آن حضور داشت از تیم‌های اول، دوم و سوم همچنین بازیکنان برتر با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان