• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارائه 22 خدمت شهرداری ارومیه بصورت غیرحضوری /شهروندان در ناوگان حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارائه 22 خدمت شهرداری ارومیه بصورت غیرحضوری /شهروندان در ناوگان حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنند

قائم مقام شهردار ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست صبح امروز با حضور در برنامه رادیویی شهریمیز با اشاره به وضعیت قرمز، بیان کرد:  در استان آذربایجان غربی شیوع ویروس کرونا با شیب تند رو به افزایش است فلذا رعایت پروتکل های بهداشتی و  استفاده از ماسک از اهمیت زیادی برخوردار است .

وی از شهروندان درخواست کرد به خاطر سلامتی خود، خانواه و شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

عدل دوست با اشاره به توزیع ماسک توسط شهرداری ارومیه، بیان کرد: روزانه 7 الی 8 هزار ماسک بین پرسنل ، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی  و شهروندان در برخی مناطق کم برخوردار شهری توزیع می شود.

وی با اشاره به محدودیت اعمال شده در باغ رضوان با هدف پیشگیری از ویروس کرونا از شهروندان درخواست کرد در باغ رضوان برای انجام مراسمات تجمع نکنند و در صورت وجود فوتی عادی ، صرفا اقوام درجه یک  و  بصورت محدود مراسم تشییع را انجام هند.

عدل دوست با بیان اینکه خدمات شهرداری ارومیه بدلیل پیشگیری ازشیوع کرونا بصورت غیر حضوری انجام می شود، بیان کرد: در جهت تسهیل در انجام خدمات و رفاه شهروندی و پیشگیری از شیوع کرونا و تحقق شهر هوشمند خدمات شهرداری برای شهروندان بصورت الکترونیک  انجام می شود که شهروندان می تواند با مراجعه به سایت به نشانی  https://khedmat.urmia.ir/ از این خدمات بهرمند شوند.

وی با با اشاره به 22 نوع خدمت شهرداری بصورت الکترونیک، عنوان کرد: صدور آرم تردد ،  صدور مجوزهای حفاری، ارتباطات مردمی و ملاقات با شهردار، ارایه طرح های سرمایه گذاری ، ارسال الکترونیک نامه به شهرداری، پرداخت  عوارض، استعلامات بانکی، محاسبه تراکم مصوب و مجاز، کمیسیون های ماده 100، ضوابط و مقررات طرح تفصیلی و مصوبات شورا از جمله خدمات الکترونیک شهرداری است.

Print
328 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان