• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارومیه دروازه اروپا و محل گذر جاده ابریشم است/تداوم تکمیل پروژه سیتادیوم علیرغم شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارومیه دروازه اروپا و محل گذر جاده ابریشم است/تداوم تکمیل پروژه سیتادیوم علیرغم شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حسین بخشایشی در مراسم افتتاحیه بزرگترین فود هال شمالغرب کشور در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاری گروه صنعتی میهن اظهار کرد: نگاه شما در راستای سرمایه گذاری در شهر ارومیه یک میراث گران بها به صورت پایدار خواهد ماند.
وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه سرمایه گذاران این پروژه را تنها نمیگذارند , افزود : هر چه مشکلات بیشتر شد و رکود اقتصادی در شرایط حاد کرونایی بر دنیا حاکم شد شاهد تلاش بی وقفه جهت بهره برداری این پروژه عظیم بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر از تلاشهای مرحوم حجت الاسلام قلی اوغلی نماینده شهرداری ارومیه در این پروژه گفت: ارومیه دروازه اروپا و محل گذر جاده ابریشم است و با توجه به پتانسیل بالایی که داراست باید بستری شویم تا کشورهای همسایه، ارومیه را اولین مقصد خود برای تفریح و گردش انتخاب کنند.
بخشایشی با ابراز امیدواری از بهره برداری این پروژه در اسرع وقت تصریح کرد : پیشرفت در ساخت و ساز سیتادیوم به نحو مطلوبی چشمگیر است و یقینا پس از اتمام این پروژه , سیتادیوم  یک برند برای ارومیه می شود و برای سالهای آینده به یادگار خواهد ماند.

Print
285 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان