• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ارومیه صاحب نماد شهری می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ارومیه صاحب نماد شهری می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، دکتر میرعلی محمدی با بیان اینکه برای تغییر کاربری این محدوده چندین طرح توسط مشاور شهر سازی و معماری در دست مطالعه است، بیان کرد: بعد از انجام مطالعات و انتخاب بهترین و کار آمدترین طرح و اتمام آن دراواسط نیمه اول سال 94 طرح مذبور در شورای اسلامی شهرارومیه تایید و بعد به تصویب خواهد رسید.

وی درپاسخ به این پرسش که چرا تاکنون ارتش ازمحدوده بیرون نرفته است، اظهار کرد: برای انتقال ارتش باید مقدمات انتقال آن یعنی مکان باید مهیا شود و با انتخاب مکان، ارتش نیز به تدریج از این محدوده خارج خواهد شد و البته بخش فرماندهی ارتش به موزه تبدیل می شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه دراین محدوده باید یک نوع مدل ترکیبی ازهمه نوع کاربری هم فرهنگی وهم مسکونی ارائه شود، اظهار کرد: بهترین و کار آمدترین طرح برای این محدوده کاربری فرهنگی و اقتصادی با تعریف نمادی از شهر ارومیه است.

وی با تاکید برای اینکه شهرارومیه با توجه به قطب کشاورزی بودن وفرهنگی باید دارای نمادی باشد، بیان کرد: برای این منظور نمادی مانند برج میلاد در این محدوده در دست مطالعه است، نمادی که دراطراف آن تمامی فضاهای فرهنگی و ورزشی باید تعریف شود .
Print
1014 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان