• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از شرکت های دانش بنیان حمایت کامل می کنیم/ ضرورت بهره مندی از ظرفیت شورای شهر برای رفع موانع
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از شرکت های دانش بنیان حمایت کامل می کنیم/ ضرورت بهره مندی از ظرفیت شورای شهر برای رفع موانع

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با توجه به نشست تعاملی با پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: در راستای استفاده از تمامی ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان جلسه ای تشکیل داده و شرکت های حاضر محصولات و ایده های خود را در راستای پروژه های مرتبط با مدیریت شهری ارائه دادند.

وی ادامه داد: در چشم انداز آتی ارومیه هوشمند، پشتیبانی از تمامی شرکت ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و حمایت خواهند شد و پیشنهادمان بر این است ضمن بررسی پروژه های موفق در سایر کلانشهرها و یا هرگونه ایده جدید، آنها ارائه شوند و تأکید می کنیم اینگونه پروژه ها با حمایت مادی شهرداری قابل اجرا است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: شهرداری تمرکزش بر این است که پروژه هایش را با استفاده از شرکت های بومی دانش بنیان انجام دهد تا هم سطح علمی این شرکتها ارتقا یافته و هم گردش مالی در شهر خودمان را شاهد باشیم.

اسدپور ادامه داد: سازمان فاوا شهرداری در راستای ارتباط و تعامل با شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری اقدام به ایجاد واحد کسب و کار کرده و همچنین مدیریت شهری کارخانه نوآوری را نیز پیش بینی کرده  که در آینده اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه باید شرکت های دانش بنیان در حوزه های مدیریت شهری پای کار بیایند، تصریح کرد: استفاده از نظرات، پیشنهادات، ایده ها و تولیدات  فعالان این حوزه موجب پیشرفت محسوس در اهداف مدیریت شهری و کسب رضایتمندی شهروندان می شود.
اسدپور افزود: باید از ظرفیت اعضا شورای اسلامی شهر نیز در حوزه تعامل با شرکت های دانش بنیان بهره جست، چرا که آنها به عنوان نمایندگان مردم و از جمله این شرکت ها در مدیریت شهری حضور دارند و برخی موانع با همت آنها و در قالب مصوبات شورا قابلیت برطرف شدن دارند.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: مهمترین مساله در خصوص همکاری با شرکت ها منطقی بودن هزینه ها و همکاری در راستای مدل مالی پیش بینی شده و همچنین تمامی پروژه ها نیز باید در بودجه شهرداری پیش بینی شده و بیاید.

Print
215 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان