• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

از نظر بهسازی اتوبوس ها به استاندارد های جهانی نزدیک هستیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

از نظر بهسازی اتوبوس ها به استاندارد های جهانی نزدیک هستیم

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه :

      به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مهدی مژدهی فر با اشاره به بهسازی حمل و نقل عمومی ، بیان کرد:  ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس های شهر ارومیه با ترزیق بودجه های سالانه از سوی شهرداری ارومیه توسعه  و همچنین طی هر سال عملیات بهسازی صورت می گیرد.

وی با بیان این که ناوگان اتوبوس رانی شهر ارومیه به مانند سال های گذشته بهسازی شد،  عنوان کرد:  از نظر بهسازی اتوبوس ها به استاندارد های جهانی نزدیک هستیم  و در تلاشیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به ویژه ناوگان اتوبوس رانی را به شرایط ایده ال و مطلوب برسانیم .

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به رنگ های بکار گرفته شده در روند بهسازی اتوبوس های شهری، عنوان کرد:  رنگ های بکار گرفته شده با هدف ایجاد فضای زیبا در سطح شهر و ایحاد روحیه نشاط در بین شهروندان، از لحاظ رنگ شناسی کارشناسی های  فنی صورت می گیرد و این مهم هم ابتدا در کار گروه فنی بررسی می شود.

وی خاطر نشان کرد:  همچنین  طی سال گذشته 110 دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه با هدف رفاه  شهروندی در سطح شهر ارومیه باز سازی شد.

به گفته رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  در حال حاضر  342 دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد   293  اتوبوس متعلق  به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

Print
304 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان