• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استفاده از ظرفیت‌ مناطق آزاد ماکو و جلفا همچنین بررسی ظرفیت‌های درآمدی پایدار عمده مباحث دومین نشست مجمع مشورتی بود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استفاده از ظرفیت‌ مناطق آزاد ماکو و جلفا همچنین بررسی ظرفیت‌های درآمدی پایدار عمده مباحث دومین نشست مجمع مشورتی بود

استفاده از ظرفیت‌ مناطق آزاد ماکو و جلفا همچنین بررسی ظرفیت‌های درآمدی پایدار عمده مباحث دومین نشست مجمع مشورتی بود.
دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه با بیان اینکه دومین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور با حضور روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران ارومیه، تبریز، اردبیل و زنجان به میزبانی شهرداری کلانشهر ارومیه برگزار شد، بیان کرد: در این نشست تصمیات خوبی با توجه به ظرفیت‌های مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود در این ۴ مرکز استان شمالغرب اتخاذ شد.

وی افزود:  در این نشست پیرامون حوزه‌های مختلف اقتصادی و درآمدهای پایدار و استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد ماکو و جلفا وهمچنین تصویب اساسنامه این مجمع مشورتی مباحثی گفتگو و تبادل نظر شد.

شهردار کلانشهر ارومیه برهم‌افزایی دراستفاده از ظرفیت‌های مشترک منطقه‌ای تاکید کرد و گفت: با توجه به ایفای نقش ۴ مرکز استان شمالغرب در اقتصاد کلان کشور و برخورداری آنها از ظرفیت‌های قانونی و بودجه ای، خواهیم توانست از این ظرفیت‌های بودجه ای در درآمدزایی و ایجاد منابع مالی پایدار به ویژه در حوزه گمرکات استفاده کنیم.

وی یادآور شد: همچنین در این نشست پیرامون استفاده از ظرفیت‌های مناطق آزاد ماکو و جلفا در راستای تامین ماشین آلات شهرداری‌های  کلانشهرهای کشور رایزنی شد.

شهردار کلانشهر ارومیه با بیان اینکه در دومین نشست پیرامون مباحث اقلیمی و محیط زیست کلان شمالغرب کشور به ویژه دریاچه ارومیه مباحثی مطرح شد، ابراز امیدواری کرد که بتوان از ظرفیت‌های ۴ کلانشهر شمالغرب کشور در راستای احیای دریاچه ارومیه بهره برد.

Print
236 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان