• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استقبال از دهه فجر 99 با بیش از 50 المان مناسبتی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استقبال از دهه فجر 99 با بیش از 50 المان مناسبتی

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه خبر داد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی شایگان با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و فضاسازی شهری به مناسبت این ایام گفت: در راستای ارج نهادن به آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط انقلابی در ایام الله دهه فجر، نسبت به فضاسازی در تمامی میادین و مسیرهای اصلی اقدام می شود.
وی افزود: در این راستا  با نصب انواع بنر با مفاهیم انقلابی در سازه های مختلف، ریسه بندی، نورپردازی و چراغانی، همچنین طراحی و ساخت و جانمایی بیش از 50 المان مناسبتی به استقبال دهه فجر می رویم.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اظهار کرد: تعویض و نصب بیش از ۲۰۰ پرچم جمهوری اسلامی و ویژه دهه فجر وهمچنین آماده سازی و نصب بیش از 60 المان و نوشته نوری در سطح شهر و پخش تیزر در تلویزیونهای شهری  نیز از سایر اقداماتی می باشد که برنامه ریزی شده است.
شایگان با توجه به ضرورت این کار ادامه داد: با توجه به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره  ایام الله دهه فجر، افزون بر میادین و معابر،مسیر راهپیمایی نیز به ‌صورتی ویژه و نمادین طبق سال های قبل آذین‌بندی می شود.
وی  تصریح کرد:  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه طبق تمامی سال های گذشته همیشه در زمینه پاسداشت و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی  پیشگام بوده و فعالیت با موضوع انقلاب اسلامی در این سازمان محدود به ایام دهه فجر نبوده و نیست و امید داریم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

Print
330 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان