• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استقبال نمازگزاران از غرفه خدمات غیرحضوری شهرداری ارومیه در مصلی امام خمینی(ره)
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استقبال نمازگزاران از غرفه خدمات غیرحضوری شهرداری ارومیه در مصلی امام خمینی(ره)

به گزارش  روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شهرداری و آگاهسازی عموم شهروندان از این موضوعات بسیار مهم یکی از رسالت ها و وظایف مهم سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای فرهنگسازی جهت استفاده از این خدمات است.
از این رو سازمان فاوا با علم بر اینکه علاوه بر اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی در برخی موارد نیاز به آموزش حضوری و ارائه توضیحات چهره به چهره وجود دارد، اقدام به پیش بینی غرفه ای به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات در مصلی امام خمینی(ره) کرد تا در این غرفه در خدمت نمازگزاران شهر ارومیه باشد.
در این غرفه که با استقبال عموم نمازگزاران مواجه شد، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان مربوطه  اقدام به ارائه گزارشهایی در رابطه با عملکرد و دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات شهرداری کرده و برخی از آخرین اقدامات سازمان فاوا را تشریح کردند و توضیحاتی در خصوص سامانه شهروندسپاری، تور مجازی شهر، سامانه جامع شهدا، سامانه متوفیان و سایر سامانه ها و اپلیکشن های تولیدی سازمان ارائه شد.
در جریان برپایی غرفه خدمات غیرحضوری شهرداری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از این غرفه بازدید به عمل آورده و با خدمات الکترونیکی و عملکرد سازمان در حوزه های مختلف آشنا شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در این بازدید عملکرد سازمان را در دو بعد دنیوی و اخروی ارزیابی کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز با حضور در غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در مصلی امام‌ خمینی(ره) از نزدیک با خدمات و تولیدات سازمان آشنا شد.
حجت الاسلام والمسلمین خدایاری در این بازدید خواستار تعامل حداکثری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فاوا شده و بر همکاری دو مجموعه در خصوص اطلاع رسانی هرچه بیشتر سامانه آرامستان شهرداری و بحث فاتحه مجازی در ایام شیوع کرونا تاکید کرد.
منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز جز مسئولانی بود که در غرفه خدمات غیرحضوری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه حاضر شده و  ریاست سازمان فاوا درباره عملکرد و دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات شهرداری تعدادی از موارد ضروری را اطلاع رسانی کرد.

همچنین عزیز سهندی  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه حاضر و رییس سازمان فاوا شهرداری در این بازدید توضیحات مبسوطی از عملکرد و دستاوردهای سازمان را ارائه داد.
شایان ذکر است غرفه خدمات غیرحضوری شهرداری ارومیه به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات برپا شده و ریاست و جمعی از پرسنل سازمان فاوا شهرداری ارومیه نیز به همین مناسبت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی شرکت کردند.

Print
256 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان