• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است/ ارائه  80 درصد از خدمات شهرداری به صورت الکترونیک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعتماد شهروندان بزرگترین سرمایه مدیریت شهری است/ ارائه 80 درصد از خدمات شهرداری به صورت الکترونیک

قائم مقام شهردار ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به سلامت اداری و مبارزه با فساد، عنوان کرد: در این خصوص کمیته سلامت اداری در شهرداری  تشکیل یافته و این که اولین قدم در سلامت اداری، مقوله شفاف سازی ضوابط و مقرارت مربوط به هر دستگاه است که هر چقدر ضوابط و مقرارات شفاف باشد به همان اندازه بهتر سلامت اداری تحقق می یابد.
وی با بیان اینکه با کاهش بروکراسی اداری به سمت سلامت اداری گام بر می داریم، بیان کرد: تقویت سیستم های نظارتی از آیتم های تحقق سلامت اداری است و در این خصوص شهرداری سیستم های نظارتی و کنترل در سازمان ها را افزایش داده است.
عدل دوست با اشاره به مکانیزه کردن امور اداری در رسیدن به سلامت اداری، اظهار کرد: در حال حاضر 80 درصد از امورات شهرداری بصورت الکترونیک انجام می شود  و در این راستا نیزسیستم یکپارچه شهرسازی راه اندازی شده است .
وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری پرسنل درراستای تحقق سلامت اداری با برگزاری کلاس های آموزشی صورت گرفته است، بیان کرد: شهروندان نیز با برگزاری یک سری کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی در این خصوص با حقوق شهروندی آشنا شده اند و  هر چقدر شهروندان با حقوق خود آشنا شوند، سلامت اداری تحقق یافته است .
قائم مقام شهردار ارومیه مشارکت شهروندان در اداره کرد شهر را از مسایل مهم در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: این مشارکت زمانی تحقق می یابد که مردم به مسئولان اعتماد داشته باشند.
وی اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: اعتماد زمانی تحقق می یابد که شفافیت در امور، ضوابط و مقرارات باشد و اینکه شهروندان را با حقوق شهروندی آشنا کرد.

Print
338 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان