• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه با امام‌جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه با امام‌جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کردند

اعضای شورای اسلامی شهر و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدمهدی قریشی امام‌جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار و نشست صمیمی؛ امام‌جمعه ارومیه وظایف شوراهای اسلامی را وظیفه‌ای سنگین و خطیر توصیف کرد و گفت: در شورای شهر باید وحدت رویه و صمیمیت وجود داشته باشد و اگر در داخل شورا دو سه تا جریان فکری شکل بگیرد تلاش اعضاء برای خنثی‌کردن اقدامات یکدیگر معطوف خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدمهدی قریشی با تاکید بر ضرورت تلاش عالمانه و علمی برای تشخیص مشکلات و ارائه راه‌حل‌ها، خاطرنشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی ظرفیت بسیار زیادی برای شوراهای شهر قائل شده است و می‌توانند با توجه به اختیارات خود کارهای بسیار بزرگی را انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی، تقوا و خداترسی در مدیریت‌های خرد و کلان را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم ما مظلوم و مردم نجیب و صبوری هستند؛ مشکلات را اولویت‌بندی کنید، شبانه‌روز هم کار کنید باز جای فعالیت -وجود- دارد.

امام‌جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود به اهمیت داشتن نیت خدایی و مسیر الهی در فعالیت‌های شورایی نیز اشاره و تصریح کرد: هرکاری که در شورای شهر انجام می گیرد برای رضایت خداوند و حل مشکلات شهروندان باشد، می‌تواند عبادت محسوب شود و یک عمل صالح برای اعضای شورا می‌تواند قلمداد شود.

Print
291 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان