• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعمال تخفیف 30 درصدی مراکز معاینه فنی خودرو به مناسبت روز هوای پاک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اعمال تخفیف 30 درصدی مراکز معاینه فنی خودرو به مناسبت روز هوای پاک

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  علی خلیل وند با اعلام این خبر گفت: این تخفیف به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک می باشد و شهروندان دارای خوردوهای سبک با مراجعه به یکی از مراکز پنج گانه صدور برگه معاینه فنی می توانند از این تخفیف بهره مند شوند.  
خلیل وند در تشریح جزئیات این خبر گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با مدیران مراکز معاینه فنی و به منظور تشویق شهروندان جهت مراجعه به این مراکز و پالایش خودروهای سبک به لحاظ فنی مقرر گردید که به مدت دو روز یعنی یک شنبه و دوشنبه 29 و 30 دی ماه جهت صدور برگه معاینه فنی تخفیف 30 درصدی اعمال شود. بنابراین هزینه صدور برگه معاینه فنی که قبلا 370000 ریال بود با اعمال تخفیف 250000 ریال می شود.  
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کلانشهر در حوزه حمل و نقل، ایجاد آلودگی هوا توسط خودروها می باشد، افزود: برای حل این مشکل یکی از راهها بازدید و تست خودروها به لحاظ فنی و رفع مشکلات خودروهای تولیدکننده آلایندهای هوای می باشد. در این راستا شهروندان با مراجعه به صورت سالیانه به یکی از مراکز معاینه فنی می توانند نسبت به صدور برگه معاینه فنی خودرو خود اقدام کنند.  
رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه خلیل وند در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم نسبت به تهیه برگه معاینه فنی به صورت سالیانه اقدام کنند تا بتوانیم در کاهش الودگی شهر زیبای ارومیه نقش خود را ایفا کنیم. درصورتی که شهروندان جهت اعمال تخفیف 30 درصدی در طول این دو روز با مشکل برخورد کردند با مراجعه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و یا با شماره های 33386073و 33386074 روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک تماس حاصل کنند.

Print
285 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان