• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افتتاح استراحتگاه مسافر و اتاق مادر و کودک سازمان پایانه های مسافربری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افتتاح استراحتگاه مسافر و اتاق مادر و کودک سازمان پایانه های مسافربری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، اسماعیل الماسی سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری با اعلام این خبر افزود: بمظور حفظ جايگاه و منزلت زنان و كودكان ، و رعايت بهداشت، نظافت و اهمیت به کودکان، و نيازهاي خاص مادران و كودكان در دوران شيردهي كه سختی هایی را از بابت شيردهي و نظافت نوزادان و كودكان خود در ساعات انتظار به حرکت متحمل شده‌ بودند. امکانات رفاهی و آسایش مسافران فراهم گردد.

سرپرست سازمان در ادامه افزود: با توجه به قرارگرفتن مكان اتاق مادر و كودك در سالن  انتظار مسافر، برخورداری از امنیت بالاتر به دلیل نزدیک بودن به پلیس پایانه و سهولت دسترسی مسافران از معیار های اتاق مادر و کودک می باشد. وی ادامه داد: این اتاق شامل تجهیزات مبلمان، میز، صندلی و تحت خواب برای کودکان، سیسم های گرمایشی و سرمایشی، روشویی، جاکفشی می باشد.

الماسی بهره برداری اتاق مادر و کودک و استراحتگاه مسافر را روز 20 بهمن به مناسبت پیروزی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.

الماسی در مورد استراحتگاه مسافر نیز اظهار داشت: به مظور فراهم كردن آسايش و رفاه بيشتر مسافران از طريق ارائه خدمات متمركز و مناسب، فراهم سازي امكانات مناسب براي اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن ، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در پایانه مسافربری و تمرکز آنها در یک مکان.دسترسی سریع مسافران به خدمات مورد نیاز وكاهش اتلاف وقت مسافران ، امکان اعمال مدیریت متمرکز و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه های خدماتی ، نظارت بهتر بر بهداشت از جمله مزایای این استراحتگاه مسافر است.

وی افزود: با توجه به گستردگي فضاي اين استراحتگاه خانواده ها و مسافران ميتوانند از این مکان بهتر استفاده کنند. این استراحتگاه  شامل مبلمان، صندلی و میز غذا خوری، تلویزیون،سیستم های گرمایشی و سرمایشی ،آبخوری و... می باشد. 

Print
1058 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان