• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افتتاح مرکز خرید و فروش و نقل و انتقال تاکسی در شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افتتاح مرکز خرید و فروش و نقل و انتقال تاکسی در شهر ارومیه

به گزارش پایگاه خبری شهرداری ارومیه، این مرکز با مشارکت شرکت تعاونی تاکسیداران ارومیه و تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه در محل شرکت تعاونی تاکسیداران ارومیه واقع در اول جاده امامزاده جهت خرید و فروش تاکسی افتتاح گردیده است.

در آغاز مراسم، مهندس جعفری مدیر عامل شرکت تعاونی تاکسی داران ارومیه ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت: با راه اندازی این مرکز، امید است بخش عمده خدمات دهی به شهروندان ساماندهی و نیز کمکی برای شهرداری ارومیه در بخش اقتصادی شود.

وی در ادامه مراسم همچنین ضمن قدردانی از شهردار ارومیه در راه اندازی  مرکز خرید و فروش تاکسی در شهر ارومیه اظهار داشت: بنده به نوبه خود از زحمات و تلاش های رئیس و شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه و نیز مسئولین تشکر می نمایم و امیدوارم بتوانیم در راستای خدمات دهی بهینه به شهروندان سهم بسزایی داشته باشیم.

در ادامه مراسم، مهندس قربان زاده، رئیس اداره کار و تعاون شهرستان ارومیه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و حضور پرشور مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی گفت: همه ما امروز شاهد زحمات و تلاش های مسئولین کشوری و استانی و شهری هستیم که جا دارد از یکایک این عزیزان تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: بنده به نوبه خود از زحمات و تلاش های شهرداری ارومیه در جهت توسعه شهر ارومیه و نیز ساماندهی بخش ناوگان حمل و نقل عمومی تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم با تدابیر و راهکارهای اساسی بتوانیم در بخش استفاده بهینه و صحیح از بخش ناوگان های عمومی قدم های موثری برداریم.

 

 

 

Print
1006 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان