• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزايش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزايش نظارت بر ناوگان تاکسیرانی کلانشهر ارومیه

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از افزایش تعداد گشت های بازرسی اداره نظارت بر تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی با اعلام این مطلب گفت: بازرسیهای منظم و مستمر از عملکرد تاکسیرانان یکی از برنامه های سازمان بوده و در این راستا به منظور تقویت بازرسی ها یک دستگاه گشت بازرسی به ناوگان بازرسی کلانشهر ارومیه اضافه شده است.

وی افزود: با اضافه شدن این گشت نظارتی اکنون تعداد گشتهای بازرسی و نظارت  اداره تاکسيراني شهرداري ارومیه به ۳ دستگاه افزايش يافته است و با فعالیت این بازرسان نظارتی قطع يقين روند نظارت بر عملکرد تاکسيرانان بهتر انجام مي شود.

سعیدآبادی اظهار داشت:  بازرسان مستقر درگشتهای نظارتی مذکور بصورت مستمر و در ساعات مختلف روز از مسيرها و خطوط تردد خودروهاي تاکسي در سطح شهر ارومیه و ايستگاه هاي تاکسي بازديد ميداني به عمل آورده و بر نحوه عملکرد تاکسيرانان نظارت مي کنند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ضمن تشکر ازهمکاری و همراهی تاکسیرانان و دعوت از شهروندان جهت استفاده از حمل ونقل عمومی، افزایش نظارت بر خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی را در راستای صیانت از حقوق زحمتکشان عرصه حمل ونقل عمومی درون شهری دانست و گفت: بازرسان طبق مقررات مدارک و مجوزهای فعالیتی تاکسیرانان و نحوه فعالیت آنان را مستمرا  کنترل و اعمال قانون لازم برای افراد فاقد پروانه فعالیت انجام میگیرد.

Print
250 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان