• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزایش راندمان تولید از مهمترین سیاست های کاری است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزایش راندمان تولید از مهمترین سیاست های کاری است

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  علی معصومی در بازدید میدانی شهردار ارومیه از کارخانجات تولید ، شن و ماسه و آسفالت گفت : افزایش راندمان تولیدات و بهره وری از امکانات و منابع موجود ، مهمترین سیاست کاری این سازمان است.

وی در بازدید میدانی که از سوی شهردار ارومیه با همراهی معاونین و مدیران شهرداری انجام شد بر ضرورت افزایش کیفیت مصالح مطابق با استاندارد های ملی ایران و ارتقاء بهره وری در کارخانجات تولیدی تاکید کرد .

معصومی گفت: این سازمان با رویکرد بهره وری بیشتر از امکانات موجود با طرح ریزی و برنامه ریزی توانسته است راندمان استحصال مصالح و افزایش سطح و حجم تولیدات مصالح را در این کارخانه افزایش دهد.

وی به نقش پرسنل فنی در مدیریت توقفات تجهیزات اشاره نمود و اظهار کرد :  این کارکنان به عنوان بازوی اصلی در کلیه فرآیندهای منتهی به تولید شن،ماسه وآسفالت ایفا نقش می کنند و حضور شبانه روزی آن ها در این سازمان ستودنی است.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری  شهرداری ارومیه  افزود:  پس از بررسی و ارزیابی متدها و رویه های مختلف جهت بهبود و افزایش ظرفیت تولید با بهره مندی از یک سیستم و یک فرآیند مناسب طرح ریزی شده توانستیم از توقفات کلیه تجهیزات تولید جلوگیری و آن را تحت کنترل در بیاوریم.

Print
323 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان