• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزایش سه برابری دریافت زباله های خشک طرح تفکیک زباله  از مبدا شهر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزایش سه برابری دریافت زباله های خشک طرح تفکیک زباله از مبدا شهر ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، عزیز قال افزود: این موفقیت در سایه مشارکت های شهروندان و همچنین تلاش های شبانه روزی عوامل سازمان میسر شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع بازیافت مواد و پسماندهای خشک همچنین قابل بازیافت بودن حدود 20 درصد از پسماندهای تولید شده در شهر ارومیه، گفت:  در راستای اهداف سازمان همچنین اهمیت موضوع، از ابتدای سالجاری این سازمان با مدیریت جدید در امر بازیافت، با اطلاع رسانی و فرهنگی سازی مستمر در رسانه ملی صدای مرکز استان و استقرار محل های جمع آوری در نقاط مختلف شهر و زمانبندی مناسب در امر جمع آوری توانست افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

قال در ادامه از آغاز توزین و آنالیز پسماندهای شهری فصل تابستان خبر داد و بیان کرد: این سازمان به منظور کنترل و نظارت مدیریت پسماندهای شهری تولید شده در فصل تابستان از لحاظ میزان تولید و نحوه سیستم جمع آوری در سطح شهر ارومیه اقدام به توزین آنها به مدت دو روز در مرداد ماه کرده است.

به گفته وی به منظور تعیین نوع پسماندهای تولیدی به موازات برنامه توزین، برنامه آنالیز فیزیکی پسماندهای شهری به مدت یک هفته در ایستگاه های موقت میانی سازمان اجرا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه توزین و آنالیز فیزیکی پسماندهای شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری در فصول مختلف سال به اجرا در می آید، اظهار کرد:  با روند اجرای این طرح و تکمیل بانک اطلاعاتی و آماری سازمان و سایر برنامه های اجرایی عملیاتی و آتی سازمان امید است که با همکاری و اطلاع رسانی به شهروندان در جهت کاهش پسماند تولیدی و بازیافت آنها، کمک به حفظ محیط زیست و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی گام برداشته شود.

Print
916 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان