• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزایش قربانیان کرونا در شهرداری به سه نفر/ مدیر سامانه 137 به کرونا مبتلا شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزایش قربانیان کرونا در شهرداری به سه نفر/ مدیر سامانه 137 به کرونا مبتلا شد

سخنگوی شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده با اعلام خبر تشدید کنترل و نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در تمامی واحدهای تابعه شهرداری ارومیه گفت: بر اساس دستور شهردار ارومیه نظارت و کنترل بر واحدهای تابعه شهرداری بیش از پیش تشدید می شود.
وی افزود: شهرداری ارومیه تمامی تلاش خود را به کار بسته است که در محیط کاری پرسنل این مجموعه با کمترین تهدیدات در راستای ابتلا به کرونا روبرو شوند و از همکاران نیز می خواهیم خودشان پیگیر رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و در صورت عدم رعایت احتمالی حتی خود متذکر شوند.
سخنگوی شهرداری ارومیه با اشاره به درگذشت یکی از همکاران منطقه 3 شهرداری بر اثر ابتلا به کرونا گفت: تعداد متوفیان بر اثر کرونا در شهرداری ارومیه به سه نفر افزایش یافت که موارد قبلی در مناطق چهار و پنج شهرداری بودند، همچنین دیروز  یکی دیگر از همکاران سازمان مدیریت پسماند بر اثر حادثه در یک ساختمان نیمه کاره جان خود را از دست داد.
احمدزاده ضمن عرض تسلیت به خانواده های همکاران متوفی، خاطرنشان کرد: همچنین برای مدیر سامانه 137 شهرداری که اخیراً به کروناویروس مبتلا شده و در منزل دوران قرنطینه و روند بهبودی خود را طی می کند آرزوی شفای عاجل و صحت کامل را داریم.

Print
305 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان