• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری  تکذیب می شود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری تکذیب می شود

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه،  مهدی مژدهی فر اظهار کرد: تغییر نرخ تاکسی و اتوبوس درون شهری سالانه و براساس دستورالعملی که از طرف وزارت کشور به شهرداری ها در خرداد ماه ابلاغ می شود که یکبار انجام شده است بنابراین هرگونه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس درون شهری در ارومیه غیر قانونی و تخلف است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان حمل ونقل عمومی ارومیه ملزم به رعایت قوانین و اخذ کرایه های ابلاغی هستند، تصریح کرد: هرگونه اخذ کرایه به غیر از نرخ مصوب تخلف بوده و بازرس ها وروئسای نواحی مستقر در سطح شهر با متخلفان برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه یاد آور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر مجاز  کرایه تاکسی و اتوبوس با شماره ۱۳۷ یا ۲۳۵۵۵۹۵ تماس گرفته تا بازرسان سریعا پیگیر شوند.

وی در خصوص حمایت های شهرداری از رانندگان وسایل حمل ونقل عمومی درون شهری ارومیه در ایام کرونا نیز اظهار کرد: شهرداری در جهت حمایت از رانندگان تاکسی برای پرداخت بیمه شخص ثالث یک میلیون تومان، رانندگان اتوبوس دومیلیون تومان و رانندگان مینی بوس یک ونیم میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی خاطر نشان کرد : همچنین در ۶ماهه سال جاری پرداخت سوخت یارانه ای، روغن سوخت و لاستیک رایگان و بسته های کمک معیشتی به رانندگان حمل ونقل عمومی از دیگر حمایت های سازمان از رانندگان حمل ونقل عمومی ارومیه است.

مژدهی فر ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۵۶۰۰ تاکسی ، ۲۹۳ اتوبوس خصوصی و ۴۲ اتوبوس ملکی در ارومیه فعالیت دارند.
 

Print
326 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان