• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

افزایش 26 درصدی صدور پروانه در سال 99/ شهروندان به آپارتمان های بزرگ و منازل چند واحده گرایش دارند
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

افزایش 26 درصدی صدور پروانه در سال 99/ شهروندان به آپارتمان های بزرگ و منازل چند واحده گرایش دارند

قائم مقام شهردار ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه , غلامرضا عدل دوست با توجه به آمار و اطلاعات پروانه های ساختمانی صادر شده اظهار کرد: مقایسه آمار در اطلاعات ثبت شده طی سالهای ۹۸ و هفت ماهه آخر سال ۹۹ (تا پایان مهرماه) نشان می دهد که ساخت و ساز با پیشرفت خوبی همراه شده است.

وی ادامه داد : در هفت ماهه سال ١٣٩۹ ، تعداد ۱۷۸۳ پروانه  با ۵۳۵۰ واحد مسكوني صادرشده جهت احداث ساختمان از سوي شهرداري‌ ارومیه مجوز داده شده است كه  متوسط تعداد واحد مسكوني براي هر يك از اين پروانه‌ها نسبت به سال گذشته با ۲۶ درصد افزایش همراه بوده است.

قائم مقام شهردار ارومیه گفت : سطح زمین احداثی(مساحت عرصه) در هفت ماهه سال ۹۸ , ۳۵۲۹۶۹ متر مربع بوده که این مقدار در سال ۹۹ به ۳۹۵۹۹۰ متر مربع رسیده است که متوسط مساحت سطح زمین احداثی ۲۲۲ متر می باشد.

عدل دوست با بیان اینکه متوسط مساحت زيربناي پروانه‌های صادر شده در حدود ۷۳۰ مترمربع می باشد , افزود : مجموع مساحت زيربنا در پروانه‌هاي احداث ساختمان‌ , صادرشده از سوي شهرداري‌ ارومیه در هفت ماهه سال ٩۸ بالغ ‌بر ۹۵۷۱۱۶ مترمربع بود كه این مساحت امسال با افزایش چشمگیری به ۱۳۰۲۹۹۶ متر مربع رسیده است.

 وی با اشاره به اینکه نکته حائز اهمیت در آمار ثبت شده , گرایش مردم به سمت آپارتمانهای بزرگ و منازل چند واحده می باشد , افزود: کل تعداد پروانه های ساختمانی صادر شده برای شهر ارومیه در سال ۹۹ نشان می دهد که ۶۱ درصد از آنها برای ساختمانهای یک و دو واحدی ، ۱۸.۵ درصد مربوط به ساختمانهای سه و چهار واحدی و ۲۰.۵ درصد آمار به ساختمانهای پنج واحدی و بیشتر اختصاص داشته است.

عدل دوست با بیان اینکه مطابق آمار اخذ شده ,  متوسط تعداد صدور پروانه در هر ماه ۲۵۴ عدد می باشد , گفت: آمار نسبت به تفکیک مناطق نشان می دهد که از نظر زیر بنا مناطق یک تا پنج به ترتیب با ۴۸ % , ۳% , ۲۰% , ۷% و ۲۲% از مجموع کل پروانه های صادره را به خود اختصاص داده اند.

Print
502 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان