• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اقدامات ویژه پیشگیری در معابر پرتردد به ویژه هسته مرکزی شهر انجام می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

اقدامات ویژه پیشگیری در معابر پرتردد به ویژه هسته مرکزی شهر انجام می شود

جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با بیان این که شهرداری ارومیه یکی از دستگاه های اجرایی در کنار دولت برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری تلاش می کند، اظهار کرد: در این مدت که وضعیت کرونا در استان آذربایجان غربی در وضعیت زرد بود شهرداری نسبت به ضد عفونی کردن برخی محیط های محدود چون ترمینال شهری، ناوگان حمل و نقل عمومی، محیط های عمومی و محیط های اداری جهت پیشگیری از شیوع کرونا کرده است  اما از امروز با توجه به اعلام ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، شهرداری ارومیه نسبت  به انجام اقدامات ویژه پیشگیرانه در تمامی معابر پرتردد از جمله معابر پرتردد هسته مرکزی شهر، بازار و پاساژها خواهد کرد.

وی با اشاره به خریداری 10 هزار ماسک، عنوان کرد:  شهرداری ارومیه نسبت به توزیع  10 هزار ماسک جهت توزیع بین راننندگان ناوگان حمل و نقل عمومی می کند  تا حداقل رانندگان بتوانند با آرامش در سطح شهر فعالیت کنند.

شهردار ارومیه افزود:  سرویش های بهداشتی شهر، ترمینال شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی بصورت روزانه جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی می شود.

وی ابراز کرد که مردم در این برهه از زمان نقش اصلی در پیشگیری دارند و زمانی که در حال حاضر وضعیت قرمز اعلام شده است  مردم  از تردد در مکان های عمومی و سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و همچنین امن ترین  جا برای محافظت از ویروس کرونا، منازل است.

حضرت پور ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با ویروس کرونا توسط مدیریت شهری در کنار دولت بتوانیم این ویروس را مهار کنیم  و از این بحران نیز عبور کنیم.

وی به تمامی پزشکان، پرستاران، کارمندان و کادر درمانی تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور خداقوت گفت و از آنها قدردانی کرد و گفت:  جامعه پزشکی و پرستاران به عنوان خط مقدم جبهه این نبرد انجام وظیفه می کنند .

شهردار ارومیه با بیان این که بهترین روش در مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشگیری است، اظهار کرد: تاکید مسئولان و اطلاع رسانی در شبکه های صدا و سیما و شبکه های مجازی ایجاد استرس در جامعه نیست بلکه پیشگیری است.

Print
516 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان