• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

امسال ؛ 13 هزارو 47 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

امسال ؛ 13 هزارو 47 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احسان مهدی پور با اشاره به تعداد 13 هزارو 47  مورد تماس با سامانه 137، بیان کرد:  از این تعداد تماس 8 هزارو 398 مورد  موضوعات شهری  اصلی و 4 هزارو 600 مورد موضوعات تکراری  است.

وی با اعلام اینکه سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است،  گفت:  موضاعاتي چون آسفالت و لکه گیری معابر، سد معبر، فضای سبز و هرس درختان و زباله های شهری از جمله موضاعات مطرح شده با سامانه 137 شهرداري و درخواست رسيدگي  برای آنها  از ابتداي سال جاري تاكنون بوده است.

مهدی پور گفت:   90 درصد ارتباط ها با سامانه 137 شهرداری در خصوص موضوعات شهری  پس از ثبت با ارجاع به حوزه های ذیرربط  حل می شود.

 وی با بيان اينكه سامانه 137 پاسخگوي هميشه بيدار است، اظهار كرد:  ارائه و پیگیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری،  کاهش ترددهای درون شهری و تراکم کار مناطق و سازمان ها،  ارتباطی آسان و یکسان و شبانه روزی با شهرداری با مشارکت مردمی در حل معضلات شهری و صرفه جویی در هزینه و وقت را از مزاياي ارتباط با سامانه 137  است.

مسئول سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه افزود: همه این تماس ها و پیگیری های شهروندان در طی تماس کارشناسان 137 با مسئول مربوطه جهت مرتفع نمودن مشکل در سطح محله یا منطقه است  و بعد از جمع بندی گزارشات و نتیجه گیری مستقیماً به دفتر شهردار ارسال می گردد.

Print
462 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان