• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

امسال؛ 9 دفتر بین المللی خدمات مسافرتی احداث شد/ توسعه پایانه مسافربری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

امسال؛ 9 دفتر بین المللی خدمات مسافرتی احداث شد/ توسعه پایانه مسافربری ارومیه

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با بیان اینکه پایانه های مسافر بری ویترین آن شهر است، بیان کرد: جهت رفاه مسافران و شهروندان اقدامات زیادی در قالب اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی  در پایانه  مسافربری شهر ارومیه انجام شده است.

وی عنوان کرد: برای تکریم و ایجاد رضایتمندی در مسافران، زیباسازی  فضای پایانه  با چمن‌کاری، کاشت گل، ایجاد آلاچیق ، ایجاد استراحتگاه مسافران، ایجاد بتن پلاک، نصب آب سرد کن‌ های جدید و ساماندهی سکوی سوار شدن مسافران، توسعه سالن انتظار به مساحت 300 متر و ایجاد سالن غذا خوری صورت  گرفته است .

مژدهی فر با اشاره به بسترسازی درآمدهای پایدار، عنوان کرد:  با احداث مغازه های پایانه مسافربری و ایجاد درآمد بسیاری از مشکلات پایانه‌ها حل شده  است.

وی با بیان اینکه امسال دفاتر خدمات بین المللی مسافربری با هدف تقویت  این نوع خدمات در پایانه ایجاد شده است، عنوان کرد:  امسال 9دفتر بین المللی خدمات مسافربری  افتتاح  شد تا مسافران به سهولت به خدمات متنوع مسافرتی دسترسی داشته باشند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با علام اینکه پایانه مسافربری شهر توسعه می یابد، اظهار کرد:  با خرید باغچه همجوار پایانه تلاش خواهد شد تا پایانه کنونی توسعه یابد که این توسعه تا ده سال آینده جوابگوی نیازمندیها و خواسته های  شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به احداث  پایانه جدید ارومیه در جاده شهید کلانتری گفت: این پایانه چشم انداز 20 ساله دارد و سمت و سوی برنامه‌های مطالعاتی ما برای تکمیل آن مجتمع خواهد بود و دیوار کشی زمین نیز انجام شده است.

مژدهی فر با بیان اینکه تعداد اتوبوس های ورودی و خروجی به پایانه مسافربری  که به  نسبت روز فرق می کند بین 220 الی 27 دستگاه متفاوت است، بیان کرد: نسبت جابجایی مسافر در پایانه مسافربری شهرستان ارومیه بین 3 هزارو 100 الی 3 هزارو 500 مسافر است.

به گفته وی پایانه‌ها به عنوان یک نماد برای شهر هستند و مسافران از اقصی نقاط کشور ابتدا وارد پایانه‌های مسافربری می‌شوند که با ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در قالب پروژه های عمرانی  و خدماتی برای مسافران، می توان  لحظات خاطره انگیزی  از این شهر برای آنها رقم زد.

 

 

Print
325 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان